Sebastien Bourdais ani tým Newman/Haas se příští rok již neobjeví na startu slavného Indy 500.
Máme již po sezóně, a tak si i šampión Bourdais najde čas na akce mimo závodní okruh. Tentokrát potěšil svoji návštěvou skupinu studentů na univerzitě v Indianapolis.
Při debatě padla i otázka, zda se znovu objeví na startu slavného závodu v Indianapolis. Newman/Haas byl v posledních letech jediným Champ Car týmem, který se ho účastnil.
Sebastien k tomu řekl toto: "Ne, příští rok nás tam neuvidíte. Newman/Haas má na letošní ročník poněkud trpké vzpomínky a také kalendář Champ Car na příští rok nám to nedovoluje."
Trpké vzpomínky, které Bourdais zmínil, se váží k haváriím, které poznamenaly závod jeho i týmového kolegy, Bruno Junqueiry. Ten skončil s otřesem mozku a dvěma zlomenými obratly a musel vynechat zbytek sezóny.
Champ Car nebrání svým týmům v účastni v Indy 500, avšak kalendář pro příští rok jim to poměrně ztěžuje. Dva květnové víkendy, během nichž se koná kvalifikace na Indy, jsou již zaplněny závody Champ Car v Houstonu a Mexiku.
Foto: IRL
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?