Sebastien Bourdais ani tým Newman/Haas se příští rok již neobjeví na startu slavného Indy 500.
Máme již po sezóně, a tak si i šampión Bourdais najde čas na akce mimo závodní okruh. Tentokrát potěšil svoji návštěvou skupinu studentů na univerzitě v Indianapolis.
Při debatě padla i otázka, zda se znovu objeví na startu slavného závodu v Indianapolis. Newman/Haas byl v posledních letech jediným Champ Car týmem, který se ho účastnil.
Sebastien k tomu řekl toto: "Ne, příští rok nás tam neuvidíte. Newman/Haas má na letošní ročník poněkud trpké vzpomínky a také kalendář Champ Car na příští rok nám to nedovoluje."
Trpké vzpomínky, které Bourdais zmínil, se váží k haváriím, které poznamenaly závod jeho i týmového kolegy, Bruno Junqueiry. Ten skončil s otřesem mozku a dvěma zlomenými obratly a musel vynechat zbytek sezóny.
Champ Car nebrání svým týmům v účastni v Indy 500, avšak kalendář pro příští rok jim to poměrně ztěžuje. Dva květnové víkendy, během nichž se koná kvalifikace na Indy, jsou již zaplněny závody Champ Car v Houstonu a Mexiku.
Foto: IRL
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?