Takovou poklonu složil svému týmovému kolegovi Sebastienu Bourdaisovi Oriol Servia, jenž s ním závodí v týmu Newman/Haas.
"Neříkám, že je nejlepším jezdcem planety, ale je určitě nejrychlejším," tvrdí Servia, jenž sice získal titul vicemistra, ale na suverénního Francouze ztratil v závěrečném hodnocení 60 bodů.
Servia vzpomíná na Bourdaisovo soupeření s Alonsem v šampionátu FIA F3000, kdy byl jeho současný kolega lepší.
A je přesvědčen o tom, že pokud by dostal Sebastien odpovídající šanci ve Formuli 1, byl by rychlejší než dnešní hvězdy Grand Prix Raikkonen a Alonso…
Foto: Phil Abbott, USA LAT Photographic
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?