Takovou poklonu složil svému týmovému kolegovi Sebastienu Bourdaisovi Oriol Servia, jenž s ním závodí v týmu Newman/Haas.
"Neříkám, že je nejlepším jezdcem planety, ale je určitě nejrychlejším," tvrdí Servia, jenž sice získal titul vicemistra, ale na suverénního Francouze ztratil v závěrečném hodnocení 60 bodů.
Servia vzpomíná na Bourdaisovo soupeření s Alonsem v šampionátu FIA F3000, kdy byl jeho současný kolega lepší.
A je přesvědčen o tom, že pokud by dostal Sebastien odpovídající šanci ve Formuli 1, byl by rychlejší než dnešní hvězdy Grand Prix Raikkonen a Alonso…
Foto: Phil Abbott, USA LAT Photographic
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?