Fontana - 2. trénink: Dario Franchitti převzal za Wheldona v týmu Andretti Green Racing vedení ve druhém tréninku.
Franchitti byl druhým týmovým kolegou, kterému se podařilo dostat o mizivý rozdíl před druhého Tonyho Kanaana. V prvním tréninku to byl Wheldon, nyní Dario. Takže i v závěru sezony a v první části posledního víkendu dominuje tým Michaela Andrettiho...
Třetí nejrychlejší čas zajela Danica Patrick, která překonala i Tomase Schecktera a českou hvězdu Tomáše Engeho. Scheckter se čtvrtým místem zhoršil o jednu pozici oproti prvnímu tréninku a Enge zůstal na páté pozici. Za Tomášem Engem se zařadil Sam Hornish Jr., kterému ve Fontaně na nejvyšší příčky zatím vytvářejí překážky tři tymy, Andretti Green Racing, Panther Racing a Danica Patrick z týmu Bobbyho Rahala. Navíc, hned za Hornishem jr. se umístil další jezdec Rahala, Buddy Rice!
Takže před samotnou kvalifikací má velmi dobře našlápnuto i Tomáš Enge. Držme mu palce, aby mu poslední závod sezony opravdu vyšel. Vždyť se jedná i o jeho budoucnosti, protože ve Fontaně je i Antonín Charouz, Tomášův manažer, který ma dojednat jeho smlouvu na příští sezonu v týmu Panther Racing. Pokud mu závod vyjde, nemělo by snad nic stát v cestě v podpisu smlouvy pro další sezonu, i když Tomáš si vybíral letos smůlu i na dluh.
Foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.