Fontana - 2. trénink: Dario Franchitti převzal za Wheldona v týmu Andretti Green Racing vedení ve druhém tréninku.
Franchitti byl druhým týmovým kolegou, kterému se podařilo dostat o mizivý rozdíl před druhého Tonyho Kanaana. V prvním tréninku to byl Wheldon, nyní Dario. Takže i v závěru sezony a v první části posledního víkendu dominuje tým Michaela Andrettiho...
Třetí nejrychlejší čas zajela Danica Patrick, která překonala i Tomase Schecktera a českou hvězdu Tomáše Engeho. Scheckter se čtvrtým místem zhoršil o jednu pozici oproti prvnímu tréninku a Enge zůstal na páté pozici. Za Tomášem Engem se zařadil Sam Hornish Jr., kterému ve Fontaně na nejvyšší příčky zatím vytvářejí překážky tři tymy, Andretti Green Racing, Panther Racing a Danica Patrick z týmu Bobbyho Rahala. Navíc, hned za Hornishem jr. se umístil další jezdec Rahala, Buddy Rice!
Takže před samotnou kvalifikací má velmi dobře našlápnuto i Tomáš Enge. Držme mu palce, aby mu poslední závod sezony opravdu vyšel. Vždyť se jedná i o jeho budoucnosti, protože ve Fontaně je i Antonín Charouz, Tomášův manažer, který ma dojednat jeho smlouvu na příští sezonu v týmu Panther Racing. Pokud mu závod vyjde, nemělo by snad nic stát v cestě v podpisu smlouvy pro další sezonu, i když Tomáš si vybíral letos smůlu i na dluh.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?