 
            Druhé preteky šampionátu národov zavítajú na nemecký okruh Eurospeedway Lausitzring.
Niet pochýb, že na nedeľné preteky sa najviac teší domáci tím Nemecka, kde podľa informácií zasadne podobne, ako v premiérovom Brands Hatch za pretekársky volant domáci pretekár Timo Scheider.
"Som veľmi rád, že budem môcť pretekať pred nemeckými divákmi. Veľmi sa teším na nemecké vlajky na tribúnach. Bude to veľmi zaujímavý pocit. V Brands Hatch som videl, ako si Robbie Kerr užíval podporu domácich fanúšikov, ktorí mávali britskými vlajkami," hovorí Timo Scheider.
"V Lausitzi som už tri krát pretekal v seriáli DTM. Túto trať preto poznám výborne. V porovnaní s Brands Hatch to bude oveľa lepšie, pretože tam som sa novým podmienkam iba učil. Pre mňa toho bolo veľa nového - tím, auto aj trať. V Lausitzi to bude oveľa ľahšie. Nastavenie auta už poznám a teraz potrebujem iba otestovať pneumatiky. Prvý krát od roku 1999 pretekám v monoposte a na to je potrebný iný štýl, aký používam pri jazde v aute GT."
Foto: A1 Grand Prix Media
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?