Druhé preteky šampionátu národov zavítajú na nemecký okruh Eurospeedway Lausitzring.
Niet pochýb, že na nedeľné preteky sa najviac teší domáci tím Nemecka, kde podľa informácií zasadne podobne, ako v premiérovom Brands Hatch za pretekársky volant domáci pretekár Timo Scheider.
"Som veľmi rád, že budem môcť pretekať pred nemeckými divákmi. Veľmi sa teším na nemecké vlajky na tribúnach. Bude to veľmi zaujímavý pocit. V Brands Hatch som videl, ako si Robbie Kerr užíval podporu domácich fanúšikov, ktorí mávali britskými vlajkami," hovorí Timo Scheider.
"V Lausitzi som už tri krát pretekal v seriáli DTM. Túto trať preto poznám výborne. V porovnaní s Brands Hatch to bude oveľa lepšie, pretože tam som sa novým podmienkam iba učil. Pre mňa toho bolo veľa nového - tím, auto aj trať. V Lausitzi to bude oveľa ľahšie. Nastavenie auta už poznám a teraz potrebujem iba otestovať pneumatiky. Prvý krát od roku 1999 pretekám v monoposte a na to je potrebný iný štýl, aký používam pri jazde v aute GT."
Foto: A1 Grand Prix Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?