Giorgio Pantano byl opět povolán pro závod na klasickém okruhu do týmu Chipa Ganassiho. A nezklamal. První trénink suverejně vyhrál.
Druhý nejrychlejší čas zajel Tony Kanaan, třetí Patrick Carpentier, tedy staří mazáci, kteří josu na klasických okruzích odchováni. Čtvrtý čas zajel Tomáš Enge, který ztratil na vítěze osm desetin.
Za Engem se umístila silná dvojka Dario Franchitti a Helio Castroneves.
Watkins Glen je zajímavý okruh s poměrně velkým převýšením, kde se v minulosti jezdily dokonce i zavody Formule 1. Tato klasika by tedy mohla Tomáši Engemu vyhovovat a v jeho prohlášeních bylo patrné, že si na takto situovaném okruhu bude věřit. Jeho dnešní výkon, když za sebou dopoledne nechal tyto dva mistry volantu toto dokazuje.
Důležitým faktorem prvního tréninku na pro mnoho jezdců neznámé trati byl i déšť, jenž ovlivnil výsledky.
Watkins Glen - 1. trénink >>> výsledky
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?