Giorgio Pantano byl opět povolán pro závod na klasickém okruhu do týmu Chipa Ganassiho. A nezklamal. První trénink suverejně vyhrál.
Druhý nejrychlejší čas zajel Tony Kanaan, třetí Patrick Carpentier, tedy staří mazáci, kteří josu na klasických okruzích odchováni. Čtvrtý čas zajel Tomáš Enge, který ztratil na vítěze osm desetin.
Za Engem se umístila silná dvojka Dario Franchitti a Helio Castroneves.
Watkins Glen je zajímavý okruh s poměrně velkým převýšením, kde se v minulosti jezdily dokonce i zavody Formule 1. Tato klasika by tedy mohla Tomáši Engemu vyhovovat a v jeho prohlášeních bylo patrné, že si na takto situovaném okruhu bude věřit. Jeho dnešní výkon, když za sebou dopoledne nechal tyto dva mistry volantu toto dokazuje.
Důležitým faktorem prvního tréninku na pro mnoho jezdců neznámé trati byl i déšť, jenž ovlivnil výsledky.
Watkins Glen - 1. trénink >>> výsledky
Foto: IndyCar Media
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?