Bývalý jezdec stáje Durango dostal příležitost prokázat své schopnosti u konkurence. V týmu Paola Coloniho nahradí při posledních dvou závodech Fina Toni Vilandera.
Expilot F1 Gianmaria Bruni odešel ze stáje Coloni k Durangu, kde si ihned vyjel pole position při belgické kvalifikaci v monopostu Monfardiniho. Bruniho nahradil u Coloni Vilander a Ital Monfardini ve Spa Francorchamps nakonec nestartoval.
Toni Vilander rozhodně obstál, ale jeho povinnosti ho volají zpět do italského šampionátu F3000, kde bojuje o titul.
Na volné sedadlo Paolo Coloni pro finálový závod v Bahrajnu nominoval expilota se zkušenostmi z GP2 Monfardiniho.
Foto: www.gp2series.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?