Agentura BPA sport marketing a.s. nasadí tým České republiky do nově vzniklého šampionátu A1GP, který je koncipován jako Motoristický světový pohár národů.
A1 GP pojede na všech kontinentech a za tým České republiky nastoupí jezdci Tomáš Enge, Jarek Janiš a Jan Charouz.
Premiérová sezona A1GP se rychle blíží a ve startovním poli pětadvaceti národních týmů nebude chybět ani zastoupení České republiky. Manažer Antonín Charouz dnes uzavřel smlouvu s pořadateli šampionátu, kteří pro zimní období připravili velmi atraktivní podívanou. A1GP dává národům první příležitost k přímému klání za rovných podmínek, všechny týmy budou mít identické vozy. Česká republika se bude utkávat s prestižními týmy těch nejvěhlasnějších motoristických velmocí v čele s USA, Velkou Británií, Francií, Německem a Austrálií.
Antonín Charouz: „Je to fantastický úspěch pro český motorismus, protože proniknout do této elitní společnosti nebylo snadné a hodně nám pomohlo dobré jméno, které jsme si v motoristickém sportu vybudovali a to včetně formule 1. Nyní jednáme o přímých přenosech na českých TV stanicích, vzhledem k opravdu celosvětové působnosti je to také vynikající příležitost pro české sponzory. Osobně se domnívám, že sledovanost se může hodně přiblížit formuli 1, protože se jede v zimě, kdy mají ostatní motoristické závody přestávku. Velkou zbraní našeho týmu by měl být Tomáš, který by měl bojovat o vítězství. Je to ale velká příležitost pro všechny jezdce, protože v průběhu volných tréninků můžeme prostřídat až tři české jezdce. Jednáme také o možnosti, že by se jeden ze závodů jel v budoucnu v Brně.“
Tomáš Enge: „Myslím, že načasování Motoristického světového poháru národů je velmi dobré. Díky termínu se ho bude moci zúčastnit velmi silná jezdecká konkurence. Zajímavé budou souboje mladých dravců s ostřílenými borci. Nové tratě představují novou výzvu, vždy jsem rád závodil v neznámých lokalitách. Věřím, že mi mé zkušenosti pomohou v boji o čelní příčky, jízda s vozem by měla přinášet dobrý požitek.“
Jarek Janiš: „Pro nás jezdce je určitě zajímavé, že budeme celou zimu v permanenci a nevyjdeme rytmu. Měla by to být vyrovnaná série, program závodních víkendů by měl být pro fanoušky hodně atraktivní. Jednotlivé země slibují zajímavá jména, určitě tam budou zajímavé souboje.“
Jan Charouz: „Na tyto závody se hodně těším, budou tam dobří jezdci a šampionát bude hodně pestrý co do startovního pole i kalendáře. Pro nás to nebude snadné, některé týmy už mají za sebou několik testů, budeme mít na přípravu méně času. První závod bude těžký, protože neznám vůz ani okruh. Podle ohlasů jezdců, kteří si měli možnost A1GP vyzkoušet, je chování vozu podobné s F3000, ale motor má větší výkon a jsem hodně zvědavý na powerboost.“
BPA sport marketing, a.s.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?