Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Modely Škoda si dlouhodobě získávají uznání díky svému velkorysému prostoru, a to nejen pro cestující, ale i pro náklad. „Pro zavazadlový prostor nabízíme širokou škálu doplňků, které zvyšují jeho praktičnost – od ochranných rohoží a van až po různé sítě, přepážky, omezovače a kryty hran,“ uvádí Michael Šimáček z týmu designu příslušenství Škoda.
Nová Škoda Elroq zaujme promyšlenými detaily zavazadlového prostoru, který nabízí nejen prostornost, ale i praktické funkce. Součástí výbavy je síťka pro uložení nabíjecího kabelu a drobností, které díky tomu zůstávají na svém místě i během jízdy. Kufr dále disponuje bočními přihrádkami a sklopnými háčky, zatímco interaktivní pokyny a videa pomáhají uživatelům plně využít možnosti síťového systému, nastavitelného krytu nebo dělicí sítě.
S kapacitou 470 litrů, kterou lze sklopením zadních sedadel rozšířit až na 1 580 litrů, se Elroq pyšní největším zavazadlovým prostorem ve své třídě. Tento model tak představuje ideální volbu pro každodenní potřeby i delší cesty. Praktický detail navíc doplňuje ekologická škrabka na led s integrovaným měřičem hloubky dezénu.
Elroq přichází s řadou praktických detailů, které usnadňují každodenní používání vozu. Podlaha zavazadlového prostoru je vybavena vodotěsnou plastovou přihrádkou a dělicím systémem, které udrží zavazadla bezpečně na svém místě. Pro delší předměty, jako jsou lyže, je připraven speciální vak, který lze pohodlně zasunout mezerou mezi zadními opěradly.
Tyto a další promyšlené prvky dokazují, že Škoda staví na praktičnosti a pohodlí. Model Elroq je navržen tak, aby každodenní jízda byla co nejpříjemnější – od krátkých cest po městě až po delší výlety. Díky inovacím a pečlivě promyšleným detailům nabízí maximální komfort a funkčnost, což činí z každé cesty skutečné potěšení.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?