Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Modely Škoda si dlouhodobě získávají uznání díky svému velkorysému prostoru, a to nejen pro cestující, ale i pro náklad. „Pro zavazadlový prostor nabízíme širokou škálu doplňků, které zvyšují jeho praktičnost – od ochranných rohoží a van až po různé sítě, přepážky, omezovače a kryty hran,“ uvádí Michael Šimáček z týmu designu příslušenství Škoda.
Nová Škoda Elroq zaujme promyšlenými detaily zavazadlového prostoru, který nabízí nejen prostornost, ale i praktické funkce. Součástí výbavy je síťka pro uložení nabíjecího kabelu a drobností, které díky tomu zůstávají na svém místě i během jízdy. Kufr dále disponuje bočními přihrádkami a sklopnými háčky, zatímco interaktivní pokyny a videa pomáhají uživatelům plně využít možnosti síťového systému, nastavitelného krytu nebo dělicí sítě.
S kapacitou 470 litrů, kterou lze sklopením zadních sedadel rozšířit až na 1 580 litrů, se Elroq pyšní největším zavazadlovým prostorem ve své třídě. Tento model tak představuje ideální volbu pro každodenní potřeby i delší cesty. Praktický detail navíc doplňuje ekologická škrabka na led s integrovaným měřičem hloubky dezénu.
Elroq přichází s řadou praktických detailů, které usnadňují každodenní používání vozu. Podlaha zavazadlového prostoru je vybavena vodotěsnou plastovou přihrádkou a dělicím systémem, které udrží zavazadla bezpečně na svém místě. Pro delší předměty, jako jsou lyže, je připraven speciální vak, který lze pohodlně zasunout mezerou mezi zadními opěradly.
Tyto a další promyšlené prvky dokazují, že Škoda staví na praktičnosti a pohodlí. Model Elroq je navržen tak, aby každodenní jízda byla co nejpříjemnější – od krátkých cest po městě až po delší výlety. Díky inovacím a pečlivě promyšleným detailům nabízí maximální komfort a funkčnost, což činí z každé cesty skutečné potěšení.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.