Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?
Tesla nedávno představila modernizovanou verzi svého populárního elektromobilu Model Y, známou pod kódovým označením "Juniper". Tato aktualizace přináší řadu vylepšení v designu, výkonu a technologiích, které mají za cíl posílit pozici Modelu Y na trhu elektrických SUV.
Mezi klíčové změny patří přepracovaný exteriér s novým předním světelným panelem a zadními světly propojenými světelnou lištou, což dodává vozu modernější vzhled.
Interiér byl rovněž aktualizován; došlo k odstranění dřevěných dekorů, zlepšení osvětlení a odhlučnění kabiny a přidání zadní obrazovky pro pasažéry. Tyto úpravy zvyšují komfort a estetiku vozu.
Tesla také oznámila, že kromě stávající Launch Edition, která je k dispozici za přibližně 1,6 milionu korun, a plánuje uvést na trh cenově dostupnější varianty Modelu Y Juniper. Tento krok má za cíl zpřístupnit vůz širšímu spektru zákazníků a posílit konkurenceschopnost na trhu elektrických vozidel.
Vylepšení se dotkla i technických parametrů; Model Y Juniper nyní nabízí dojezd až 568 km díky baterii s kapacitou 75 kWh a pohonu všech kol. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 4,3 sekundy. Tyto specifikace potvrzují závazek Tesly poskytovat vysoký výkon a efektivitu ve svých vozidlech.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.