Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?
Tesla nedávno představila modernizovanou verzi svého populárního elektromobilu Model Y, známou pod kódovým označením "Juniper". Tato aktualizace přináší řadu vylepšení v designu, výkonu a technologiích, které mají za cíl posílit pozici Modelu Y na trhu elektrických SUV.
Mezi klíčové změny patří přepracovaný exteriér s novým předním světelným panelem a zadními světly propojenými světelnou lištou, což dodává vozu modernější vzhled.
Interiér byl rovněž aktualizován; došlo k odstranění dřevěných dekorů, zlepšení osvětlení a odhlučnění kabiny a přidání zadní obrazovky pro pasažéry. Tyto úpravy zvyšují komfort a estetiku vozu.
Tesla také oznámila, že kromě stávající Launch Edition, která je k dispozici za přibližně 1,6 milionu korun, a plánuje uvést na trh cenově dostupnější varianty Modelu Y Juniper. Tento krok má za cíl zpřístupnit vůz širšímu spektru zákazníků a posílit konkurenceschopnost na trhu elektrických vozidel.
Vylepšení se dotkla i technických parametrů; Model Y Juniper nyní nabízí dojezd až 568 km díky baterii s kapacitou 75 kWh a pohonu všech kol. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 4,3 sekundy. Tyto specifikace potvrzují závazek Tesly poskytovat vysoký výkon a efektivitu ve svých vozidlech.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?