Stavební povolení umožňuje spuštění zemních a stavebních prací. Plán zahájení prvních testovacích úkonů počátkem roku 2022 se i přes pandemii koronaviru podaří dodržet. Komplex s různými druhy zkušebních tratí přispěje k rozvoji zaměstnanosti, služeb a vzdělávání v regionu. BMW Group pokračuje v investicích do vývoje nových technologií a vzniku nových pracovních míst.
Projekt výstavby BMW Group vývojového centra nedaleko Sokolova úspěšně pokračuje. BMW Group získala od příslušného stavebního úřadu stavební povolení umožňující přejít z fáze příprav k výstavbě chystaného centra.
Současná omezení způsobená pandemií koronaviru aktuálně zapříčinila jen mírné zpoždění, které BMW plánuje dohnat v průběhu výstavby. Prvním krokem budou zemní práce, jež připraví podloží pro zkušební tratě. V souladu s povolením pro logistiku a zařízení staveniště již byly v severní části území zahájeny první zemní práce a pokládka asfaltu pro obslužné komunikace. Zemní práce na celém komplexu by měly být hotové do konce roku 2021, následovat budou stavební práce, se kterými se začne v severozápadní části území v roce 2022. I přes náročnou situaci v první polovině letošního roku tak BMW Group nepřestává intenzivně investovat do své budoucnosti a pokračuje ve svých plánovaných investičních a vývojových aktivitách.
Připravované BMW Group vývojové centrum bude po svém otevření jedním ze čtyř klíčových vývojových center BMW Group. Plánuje se zde především vývoj systémů autonomní jízdy. Plocha budoucího vývojového centra se nachází na místě bývalé výsypky severně od Sokolova a zabere přibližně 650 hektarů. Během následujících dvou let na ní vznikne několik zkušebních drah pro testování vozidel v různých podmínkách a situacích. Celý projekt je významnou investicí nejen z pohledu BMW Group, ale přispěje také k rozvoji zaměstnanosti, služeb a vzdělávání v celém regionu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?