Stavební povolení umožňuje spuštění zemních a stavebních prací. Plán zahájení prvních testovacích úkonů počátkem roku 2022 se i přes pandemii koronaviru podaří dodržet. Komplex s různými druhy zkušebních tratí přispěje k rozvoji zaměstnanosti, služeb a vzdělávání v regionu. BMW Group pokračuje v investicích do vývoje nových technologií a vzniku nových pracovních míst.
Projekt výstavby BMW Group vývojového centra nedaleko Sokolova úspěšně pokračuje. BMW Group získala od příslušného stavebního úřadu stavební povolení umožňující přejít z fáze příprav k výstavbě chystaného centra.
Současná omezení způsobená pandemií koronaviru aktuálně zapříčinila jen mírné zpoždění, které BMW plánuje dohnat v průběhu výstavby. Prvním krokem budou zemní práce, jež připraví podloží pro zkušební tratě. V souladu s povolením pro logistiku a zařízení staveniště již byly v severní části území zahájeny první zemní práce a pokládka asfaltu pro obslužné komunikace. Zemní práce na celém komplexu by měly být hotové do konce roku 2021, následovat budou stavební práce, se kterými se začne v severozápadní části území v roce 2022. I přes náročnou situaci v první polovině letošního roku tak BMW Group nepřestává intenzivně investovat do své budoucnosti a pokračuje ve svých plánovaných investičních a vývojových aktivitách.
Připravované BMW Group vývojové centrum bude po svém otevření jedním ze čtyř klíčových vývojových center BMW Group. Plánuje se zde především vývoj systémů autonomní jízdy. Plocha budoucího vývojového centra se nachází na místě bývalé výsypky severně od Sokolova a zabere přibližně 650 hektarů. Během následujících dvou let na ní vznikne několik zkušebních drah pro testování vozidel v různých podmínkách a situacích. Celý projekt je významnou investicí nejen z pohledu BMW Group, ale přispěje také k rozvoji zaměstnanosti, služeb a vzdělávání v celém regionu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?