Stavební povolení umožňuje spuštění zemních a stavebních prací. Plán zahájení prvních testovacích úkonů počátkem roku 2022 se i přes pandemii koronaviru podaří dodržet. Komplex s různými druhy zkušebních tratí přispěje k rozvoji zaměstnanosti, služeb a vzdělávání v regionu. BMW Group pokračuje v investicích do vývoje nových technologií a vzniku nových pracovních míst.
Projekt výstavby BMW Group vývojového centra nedaleko Sokolova úspěšně pokračuje. BMW Group získala od příslušného stavebního úřadu stavební povolení umožňující přejít z fáze příprav k výstavbě chystaného centra.
Současná omezení způsobená pandemií koronaviru aktuálně zapříčinila jen mírné zpoždění, které BMW plánuje dohnat v průběhu výstavby. Prvním krokem budou zemní práce, jež připraví podloží pro zkušební tratě. V souladu s povolením pro logistiku a zařízení staveniště již byly v severní části území zahájeny první zemní práce a pokládka asfaltu pro obslužné komunikace. Zemní práce na celém komplexu by měly být hotové do konce roku 2021, následovat budou stavební práce, se kterými se začne v severozápadní části území v roce 2022. I přes náročnou situaci v první polovině letošního roku tak BMW Group nepřestává intenzivně investovat do své budoucnosti a pokračuje ve svých plánovaných investičních a vývojových aktivitách.
Připravované BMW Group vývojové centrum bude po svém otevření jedním ze čtyř klíčových vývojových center BMW Group. Plánuje se zde především vývoj systémů autonomní jízdy. Plocha budoucího vývojového centra se nachází na místě bývalé výsypky severně od Sokolova a zabere přibližně 650 hektarů. Během následujících dvou let na ní vznikne několik zkušebních drah pro testování vozidel v různých podmínkách a situacích. Celý projekt je významnou investicí nejen z pohledu BMW Group, ale přispěje také k rozvoji zaměstnanosti, služeb a vzdělávání v celém regionu.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.