Prodej aut přes internet? Zkušenost Škody ukázala, co na to Češi

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 26. června 2018, 17:15 Google+

Škoda Auto oslavuje významný úspěch v oblasti digitalizace prodeje osobních automobilů. Na českém trhu prodala již 100. automobil přes elektronickou platformu, kterou na adrese www.skoda-online.cz spustila po pilotním projektu na sklonku prvního čtvrtletí roku 2018. Do projektu je zapojeno 174 autorizovaných prodejců v České republice, mezi hlavní přednosti patří rychlý výběr nového vozu, dodání již za 14 dní od objednávky a také unikátní služba doručení vozu na adresu zákazníka.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda prodala 100. vůz prostřednictvím internetu

Škoda prodala 100. vůz prostřednictvím internetu | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

„Není pochyb o tom, že digitalizace hraje v automobilovém průmyslu stále větší význam,“ říká Luboš Vlček, šéf Škoda Auto Česká republika. „Jsme rádi, že jsme dokázali její přínos i v obchodní praxi. On-line prodej automobilů je zajímavou příležitostí pro posílení naší obchodní sítě a jedinečným způsobem, jak oslovit nové skupiny zákazníků. Také tím získáváme velkou konkurenční výhodu před dalšími výrobci.“

Hlavní předností on-line prodeje je možnost vybrat si nové auto rychle a z pohodlí domova, zákazník nemusí navštívit prodejní místo ani kvůli podpisu smlouvy, a pokud si to přeje, dokonce ani kvůli převzetí vozu. Kromě zjednodušení administrativních úkonů je významným přínosem krátká čekací lhůta.

Zájemci mohou na internetu vybírat ze stovky různých variant modelů a výbav, u všech nabízených specifikací vidí také aktuální termín dodání. Nejkratší dodací lhůta u oblíbených verzí dosahuje pouhých 14 dnů. I náročnější provedení však jsou k dostání zpravidla do devadesáti dnů od uskutečnění objednávky.

K dispozici jsou objednávky automobilů formou operativního leasingu Škoda Bez starostí. Různé možnosti financování nabízejí 48 kombinací, aby se vyhovělo odlišným požadavkům soukromých zájemců nebo podnikatelů. Zákazník může zaplatit nejen přímým bankovním převodem, ale dokonce i platební kartou.

Celkový proces nákupu je mimořádně snadný. Prostřednictvím QR kódu nebo přímo na webových stránkách si lze spustit krátké instruktážní video, které kupujícího během jedné minuty provede hlavními kroky. Zájemcům o nový vůz přináší digitalizace prodeje celkové zjednodušení objednávky i časovou úsporu, prodejní partneři získají novou klientelu a moderní způsob uskutečnění prodeje.

První klienti již také využili unikátní službu doručení vozu domů, která dále umocňuje rychlé a bezstarostné pořízení nového automobilu. Pro zájemce o tradiční převzetí objednaného vozidla zůstává možnost navštívit jednoho ze 174 participujících prodejních partnerů společnosti Škoda Auto v České republice.

img-responsive

První zprávy o zahájení on-line prodeje automobilů Škoda se objevily koncem minulého roku | foto: Škoda Auto

Průměrný věk zákazníků, kteří využili digitální formy prodeje, činí 38 let, což odpovídá i skladbě návštěvníků prodejního portálu. Zde na prvním místě dominuje skupina uživatelů ve věku 25–34 let, na druhém místě jsou zájemci ze skupiny 35–44 let. Téměř 11 % návštěvníků portálu tvoří mladí uživatelé ve věku 18 až 24 let.

Od spuštění portálu v prosinci roku 2017 proběhly dvě marketingové kampaně, které měly významný vliv na prodej. Rekordní návštěvnost dosáhla 7800 uživatelů za den. Mezi uživateli převažují muži nad ženami v poměru 77:23. Škoda Auto ve Strategii 2025 definovala digitalizaci jako jednu z hlavních oblastí svého rozvoje. Elektromobilita, autonomní řízení a digitalizace, včetně digitalizované formy prodeje nových vozů, představují́ nejdůležitější milníky budoucnosti společnosti.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Prodej aut přes internet? Zkušenost Škody ukázala, co na to Češi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Toyota představila elektrický osobní přepravník APM pro olympijské a paralympijské hry v Tokiu 2020

Pro nejlepší sportovce planety větší golfový vozík. Toyota ukázala přepravník APM

ceny pohonných hmot

Kolik litrů paliva si můžete koupit za průměrnou mzdu v Evropě a v Česku?

Děsivá zpráva pro Čechy: Evropská města se „zavírají“!

Děsivá zpráva pro Čechy: Evropská města se „zavírají“!

PSA a Vinci Autoroutes otestovaly nové funkce autonomního Peugeotu 3008

PSA se pochlubilo pokrokem. Je však otázkou, kolik řidičů tím potěší

Skutečně úplně poslední Volkswagen Beetle, který sjel z výrobní linky (10. 7. 2019).

ÚPLNĚ POSLEDNÍ Volkswagen Beetle byl vyroben! Česká inspirace v Německu zabodovala

Ilustrační foto

Můžete jet do zahraničí s vypůjčeným autem?

Volkswagen Passat

NOVÝ Volkswagen Passat facelift 2019: Cena, výbava, motory, fotky

Automatická myčka je malým technologickým zázrakem

Tajemství myčky aut: Nestačí do ní jen najet. Jak je používat efektivně?

Nový Volkswagen Touareg

Volkswagen vyvinul novou převodovku. Prozradil proč a které modely ji dostanou

Toyota 2000 GT a James Bond

James Bond a cosi BĚSNÍCÍHO a NADUPANÉHO! Neuvěřitelná Toyota 2000GT

reklama

Doporučujeme

Borgward BX7 přichází na německý trh

Legendární Borgward se opět prodává v Německu! Milovníky značky však čeká velké…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. NOVÝ Volkswagen Passat facelift 2019: Cena, výbava, motory, fotky

  2. Turecká ŠKODA a český VW Passat? NOVÉ PLÁNY Volkswagenu!

  3. Volkswagen vyvinul novou převodovku. Prozradil proč a které modely ji dostanou

  4. Jak převážet jízdní kola? Vyvarujte se těmto chybám

  5. Volkswagen požaduje vrátit PRÉMIE od zaměstnanců! Co se stalo?

  6. V létě byste měli mít v autě jednu důležitou věc. Bez ní nevyjíždět

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud