Prodej aut přes internet? Zkušenost Škody ukázala, co na to Češi

-mao / AutoRoad.cz, 26. června 2018, 17:15 Google+

Škoda Auto oslavuje významný úspěch v oblasti digitalizace prodeje osobních automobilů. Na českém trhu prodala již 100. automobil přes elektronickou platformu, kterou na adrese www.skoda-online.cz spustila po pilotním projektu na sklonku prvního čtvrtletí roku 2018. Do projektu je zapojeno 174 autorizovaných prodejců v České republice, mezi hlavní přednosti patří rychlý výběr nového vozu, dodání již za 14 dní od objednávky a také unikátní služba doručení vozu na adresu zákazníka.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda prodala 100. vůz prostřednictvím internetu

Škoda prodala 100. vůz prostřednictvím internetu | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

„Není pochyb o tom, že digitalizace hraje v automobilovém průmyslu stále větší význam,“ říká Luboš Vlček, šéf Škoda Auto Česká republika. „Jsme rádi, že jsme dokázali její přínos i v obchodní praxi. On-line prodej automobilů je zajímavou příležitostí pro posílení naší obchodní sítě a jedinečným způsobem, jak oslovit nové skupiny zákazníků. Také tím získáváme velkou konkurenční výhodu před dalšími výrobci.“

Hlavní předností on-line prodeje je možnost vybrat si nové auto rychle a z pohodlí domova, zákazník nemusí navštívit prodejní místo ani kvůli podpisu smlouvy, a pokud si to přeje, dokonce ani kvůli převzetí vozu. Kromě zjednodušení administrativních úkonů je významným přínosem krátká čekací lhůta.

Zájemci mohou na internetu vybírat ze stovky různých variant modelů a výbav, u všech nabízených specifikací vidí také aktuální termín dodání. Nejkratší dodací lhůta u oblíbených verzí dosahuje pouhých 14 dnů. I náročnější provedení však jsou k dostání zpravidla do devadesáti dnů od uskutečnění objednávky.

K dispozici jsou objednávky automobilů formou operativního leasingu Škoda Bez starostí. Různé možnosti financování nabízejí 48 kombinací, aby se vyhovělo odlišným požadavkům soukromých zájemců nebo podnikatelů. Zákazník může zaplatit nejen přímým bankovním převodem, ale dokonce i platební kartou.

Celkový proces nákupu je mimořádně snadný. Prostřednictvím QR kódu nebo přímo na webových stránkách si lze spustit krátké instruktážní video, které kupujícího během jedné minuty provede hlavními kroky. Zájemcům o nový vůz přináší digitalizace prodeje celkové zjednodušení objednávky i časovou úsporu, prodejní partneři získají novou klientelu a moderní způsob uskutečnění prodeje.

První klienti již také využili unikátní službu doručení vozu domů, která dále umocňuje rychlé a bezstarostné pořízení nového automobilu. Pro zájemce o tradiční převzetí objednaného vozidla zůstává možnost navštívit jednoho ze 174 participujících prodejních partnerů společnosti Škoda Auto v České republice.

img-responsive

První zprávy o zahájení on-line prodeje automobilů Škoda se objevily koncem minulého roku | foto: Škoda Auto

Průměrný věk zákazníků, kteří využili digitální formy prodeje, činí 38 let, což odpovídá i skladbě návštěvníků prodejního portálu. Zde na prvním místě dominuje skupina uživatelů ve věku 25–34 let, na druhém místě jsou zájemci ze skupiny 35–44 let. Téměř 11 % návštěvníků portálu tvoří mladí uživatelé ve věku 18 až 24 let.

Od spuštění portálu v prosinci roku 2017 proběhly dvě marketingové kampaně, které měly významný vliv na prodej. Rekordní návštěvnost dosáhla 7800 uživatelů za den. Mezi uživateli převažují muži nad ženami v poměru 77:23. Škoda Auto ve Strategii 2025 definovala digitalizaci jako jednu z hlavních oblastí svého rozvoje. Elektromobilita, autonomní řízení a digitalizace, včetně digitalizované formy prodeje nových vozů, představují́ nejdůležitější milníky budoucnosti společnosti.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Prodej aut přes internet? Zkušenost Škody ukázala, co na to Češi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Vizualizace systému rozšířené reality WayRay ve vozech Porsche

Kabiny sportovních aut jak z počítačových her? Ve Švýcarsku už na tom pracují

První test zimních pneumatik pro rok 2018 (Uniroyal  MS plus 77)

První testy zimních pneumatik: Rozdíl mezi první a poslední je více než 16 metrů

Světová premiéra nově vyvinuté modulární platformy pro elektromobily (MEB) v Drážďanech: klíč k „elektromobilu pro všechny“

Atraktivní elektromobily za dostupné ceny? Volkswagen představil své plány elektrické budoucnosti pro všechny

Aston Martin Valkyrie

Zbohatnutí na autě, které ještě ani nevyjelo z továrny? Překupníci mají novou oběť

Elektrický MG Roadster v úpravě od společnosti RBW

Jak udělat britskou klasiku spolehlivou? Zabudujte do ní elektromotor

Majitel Fordu F-250 se za žádnou cenu nechtěl smířit s odtažením zabaveného vozu

Neuvěřitelný souboj řidiče s odtahovkou? Ke svobodě nechybělo mnoho

Kia KLTV

Kia převlečená za Hummer? Svými vlastnostmi mu může KLTV zdatně konkurovat

Nové snímky nejvýkonnějšího mladoboleslavského SUV Škoda Kodiaq RS

Škoda láká na premiéru nového Kodiaqu RS, zveřejnila nové fotky i video

Audi e-tron

První elektromobil Audi? e-tron slibuje výkon 300 kW, dojezd 400 km a elektrizující potěšení z jízdy

Toyota v Paříži představí jen hybridní modely

Hybridní revoluce v Paříži? Toyota pojme světoznámý autosalon po svém

reklama
reklama

Doporučujeme

Borgward BX7 přichází na německý trh

Legendární Borgward se opět prodává v Německu! Milovníky značky však čeká velké…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Masivní tank české výroby? Tatra přišla s převratnou novinkou, nikdy ji nikdo neviděl

  2. Příprava na příchod hurikánu? Auto na zápraží má jiný význam, než byste předpokládali

  3. Jedna věc je za volantem nebezpečnější než telefon. Stát ji bez problému povoluje

  4. TEST: Subaru XV 1.6i EyeSight. Víte, v čem je tohle auto nejlepší na světě?

  5. Nejčastější omyly o parkování v Praze pro domácí i mimopražské řidiče

  6. Nejrevolučnější stroj automobilového průmyslu? NSU Ro 80 bývá neprávem přehlíženo

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud