Podle agentury Bloomberg by odcházející nejvyšší muž FCA mohl oznámit kompletní stažení značky Fiat z amerického trhu, zatím co z evropského trhu by mohly zmizet automobily Chrysler. Amerika by tak přišla o Fiat 500 a pár dalších modelů, zatím co zákazníci v Evropě by zůstali ochuzeni o Chrysler 300 a Pacifica.
Místo snahy nastartovat větší prodeje na rozdílných trzích by se FCA mohlo pokusit soustředit svou energii na luxusní modely vyráběné pod značkami Alfa Romeo či Maserati a současně zvýšit prodeje oblíbených SUV a pickupů značek Jeep a Ram. Nabízí se ale i možnost, že společnosti Alfa Romeo a Maserati by mohly být spojeny do jedné - obě značky by však zůstaly zachovány.
V Mexiku vyráběné automobily značky Fiat byly na americkém trhu prodávány od roku 2010, přičemž teprve o rok dříve dokončila italská automobilka pod vedením Marchionneho akvizici Chrysleru. Po uvedení tradičního malého hatchbacku následovaly modely 500L, crossover 500x a v roce 2016 dorazil i bratranec Mazdy MX-5, Fiat 124 Spider.
Ze začátku se zdál být vstup na americký trh úspěchem, ovšem s přibývajícími roky začalo štěstí Fiat opouštět. Zatím co v roce 2014 prodala automobilka v zámoří přes 46 000 automobilů, minulý rok to bylo jen 26 500 automobilů. Prodeje navíc neustále padají i v první části roku.
Kromě vážných rozhodnutí o budoucnosti automobilky se však počítá i s nominacemi na pozici, kterou bude muset Marchionne v příštím roce opustit. Jako nejsilnější kandidáti se v současnosti zdají CFO Richard Palmer, evropský vedoucí Alfredo Altavilla nebo vedoucí společnosti Jeep Mike Manley.