Automobilka Tesla byla několik měsíců ve stavu "výrobního pekla", jak situaci nazval její výkonný ředitel Elon Musk. Nyní se však zdá, že všechny problémy byly odstraněny a lidé se konečně dostanou o krok blíže ke své vysněné a předplacené Tesle Model 3.
Podle agentury Bloomberg již mluvčí automobilky Tesla potvrdil, že společnost rozeslala řadě zákazníků e-mail, kterým je vyzývá ke konfiguraci jejich předplaceného vozu. Zdá se tedy, že společnost konečně překonala všechny výrobní problémy a je připravena nastartovat velkovýrobu pro běžné zákazníky.
Podle původních plánů chtěla Tesla ještě během třetího čtvrtletí vyrobit cca 1500 vozů, ovšem nakonec jich bylo vyrobeno pouze 260. Ty navíc nesměřovaly k běžným zákazníkům, ale k zaměstnancům společnosti nebo k významným investorům. Lidé, kteří tak složili zálohu již před více než rokem a půl si tak museli počkat až do dnešních dnů.
Nyní se však zdá, že čekání je konečně u konce. Někteří členové diskuzního fóra Model 3 Owners Club už prý pozvánku ke konfiguraci vozu dostali a podle některých informací by se ti nejšťastnější z nich měli dočkat své nové Tesly Model 3 již během čtyř týdnů.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?