Automobilka Tesla byla několik měsíců ve stavu "výrobního pekla", jak situaci nazval její výkonný ředitel Elon Musk. Nyní se však zdá, že všechny problémy byly odstraněny a lidé se konečně dostanou o krok blíže ke své vysněné a předplacené Tesle Model 3.
Podle agentury Bloomberg již mluvčí automobilky Tesla potvrdil, že společnost rozeslala řadě zákazníků e-mail, kterým je vyzývá ke konfiguraci jejich předplaceného vozu. Zdá se tedy, že společnost konečně překonala všechny výrobní problémy a je připravena nastartovat velkovýrobu pro běžné zákazníky.
Podle původních plánů chtěla Tesla ještě během třetího čtvrtletí vyrobit cca 1500 vozů, ovšem nakonec jich bylo vyrobeno pouze 260. Ty navíc nesměřovaly k běžným zákazníkům, ale k zaměstnancům společnosti nebo k významným investorům. Lidé, kteří tak složili zálohu již před více než rokem a půl si tak museli počkat až do dnešních dnů.
Nyní se však zdá, že čekání je konečně u konce. Někteří členové diskuzního fóra Model 3 Owners Club už prý pozvánku ke konfiguraci vozu dostali a podle některých informací by se ti nejšťastnější z nich měli dočkat své nové Tesly Model 3 již během čtyř týdnů.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?