S blížícím se koncem třetího čtvrtletí roku 2017 se Tesla snaží rychle nahnat prodeje svých vozů, proto sáhla k sovědčenému řešení: drastickým slevám. Nejvýkonnější modely S a X ve verzích P100D tak nyní zákazníci dostanou se slevou až 30.000 dolarů, tedy cca 650.000 korun.
Web Electrek v nedávných dnech upozornil, že řada vlastníků vozů Tesla obdrželo e-mail od svého lokálního dealera, ve kterém jim je nabízena sleva až 30.000 dolarů na skladové vozy Model S a Model X v nejvyšší konfiguraci P100D. Kromě samotné slevy navíc mail nabízí i zvýhodněné pronájmy.
Tento krok je ale v rozporu s prohlášením Elona Muska, podle kterého Tesla zcela odmítá jakékoliv vyjednávání či smlouvání o ceně. Každý zákazník má mít podle něj právo na uzavření stejného obchodu. K podobnému kroku už ale automobilka jednou sáhla a to koncem roku 2016, kdy potřebovala zvednout prodeje.
Stejný důvod se očekává i nyní, kdy už se sice podařilo nastartovat produkci dostupného Modelu 3, ovšem prodeje Modelu S a X se zřejmě trochu zpomalují. S tím by ale automobilka ráda něco udělala ještě před uzávěrkou třetího čtvrtletí.
K celé události už se ale vyjádřila i samotná automobilka, podle které nejde o slevu v pravém slova smyslu. E-mail se totiž vztahuje k prodeji skladových vozů, které mohou být staršího data výroby, mohly být využívány k testovacím jízdám nebo za sebou mají nějakou tu opravu. V závislosti na jejich opotřebení je pak možné dané modely koupit výhodněji právě až o 30.000 dolarů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.