Zájem o Škodovky celosvětově roste, čísla to potvrzují

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 10. srpna 2017, 14:20 Aktualizováno 10.8.2017, 14:35 Google+

Celosvětová poptávka po modelech značky Škoda dále roste: v červenci dodala značka svým zákazníkům 87 000 vozů. V porovnání se stejným obdobím minulého roku to odpovídá nárůstu o 4 procenta (červenec 2016 : 83 700 vozů). Kromě významného nárůstu v Evropě (+6,5 %) se automobilce podařilo zvýšit prodeje zejména v Rusku (+13,6 %) a v Indii (+34,0 %). Ve srovnání s loňským červencem si značka Škoda opět polepšila také v Číně (+3,0 %).

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Zahájení výroby nového SUV Karoq

Zahájení výroby nového SUV Karoq | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

„Značce ŠKODA se opět podařilo překonat dobré prodejní výsledky dosažené během loňského července. Trvající úspěch je důkazem atraktivity naší modelové palety,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto odpovědný za oblast prodeje a marketingu a dodává: „Nyní naši SUV ofenzívu ještě zintenzivníme. Prostřednictvím modelu Kodiaq a nového modelu Karoq jsme naše portfolio rozšířili o dvě moderní, atraktivní SUV.“

V západní Evropě rostla Škoda v červenci o 6 procent na 34 700 vozů dodaných zákazníkům (červenec 2016: 32 700 vozů). Na nejsilnějším evropském trhu v Německu potvrdila značka Škoda s 11 000 prodanými vozy výsledek loňského roku (červenec 2016: 10 500 vozů; +5,6 %). Pozitivně se vyvíjely prodeje zejména ve Velké Británii (7 100 vozů; +16,9 %), Itálii (1 800 vozů; +13,6 %), Rakousku (1 700 vozů; +18,8 %), Norsku (800 vozů; +27,1 %), Řecku (200 vozů; +32 %) a Portugalsku (200 vozů; +32,4 %).



Ve střední Evropě dodala automobilka v červenci zákazníkům 14 700 vozů a pohybuje se tak o 6 procent nad úrovní srovnatelného období minulého roku (červenec 2016: 13 900 vozů). Na domácím trhu v České republice dodala značka Škoda 6 900 vozů (červenec 2016: 7 100 vozů; 2,5 %). Růst dodávek zákazníkům zaznamenala Škoda také v Polsku (4 400 vozů; + 24,7 %) a Maďarsku (900 vozů; +4,6 %). Také na Slovensku si značka Škoda polepšila – 1 700 dodaných vozů představuje nárůst o 6 procent.

Ve východní Evropě bez Ruska se zvýšily prodeje značky Škoda o 3,1 procenta na 3 200 vozů (červenec 2016: 3 100 vozů). Mimořádně silného růstu přitom automobilka dosáhla na Ukrajině (600 vozů; +65,0 %), v Pobaltí (500 vozů; +18,8 %) i v Bosně a Hercegovině (100 vozů; +20,0 %).

V Rusku došlo v červenci k nárůstu prodejů značky Škoda o 13,6 procenta na 5 300 vozů (červenec 2016: 4 700 vozů).  V Číně, celosvětově největším trhu značky Škoda, dodala automobilka zákazníkům v červenci 22 000 vozů, což je o 3 procenta více než ve stejném měsíci minulého roku (červenec 2016: 21 400 vozů). V Indii zaznamenala značka Škoda vysoký dvouciferný růst a v červenci dodala zákazníkům 1 200 vozů (červenec 2016: 900 vozů, + 34,0%).

Nový milník: KAROQ 26. července sjely z výrobní linky v kvasinském závodě první vozy Škoda Karoq. Toto zcela nově vyvinuté kompaktní SUV dokáže přesvědčit svým emocionálním a dynamickým designem. Škoda tuto novinku představí od 12. do 24. září na mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem. První vozy budou dodány zákazníkům v říjnu tohoto roku.

Vytisknout

Diskuze: Zájem o Škodovky celosvětově roste, čísla to potvrzují

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

reklama

Doporučujeme

Porsche 911 Safari

Tohle Porsche dává slovu Safari zcela nový význam

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud