Automobilka Volkswagen patří mezi nejúspěšnější importéry automobilů do ČR. Po rekordních prodejích za rok 2016 hlásí růst i v prvním čtvrtletí roku 2017.
Po prvních třech měsících už má na svém kontě 8123 prodaných nových vozů. To představuje takřka 50% meziroční nárůst. Tahounem prodejů se stala trojice Golf (2584 vozů), Passat (1260 vozů) a Tiguan (1103 vozů), který dosáhl meziročního nárůstu prodeje o 177%.
Značka Volkswagen osobní vozy ale nehodlá usnout na vavřínech a chystá pro nás řadu nových modelů, které půjdou během roku do prodeje. Zákazníci se tak dočkají nové vlajkové lodi Arteon, prostorného rodinného SUV Tiguan Allspace a nové generace kompaktního modelu Polo.
Těšit se také můžeme na uvedení dvou nových modelů, které by měly na trh dorazit v roce 2018. Půjde o novou generaci prémiového SUV Touareg a zcela nového kompaktního crossoveru T-Roc.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.