O nápadu uvést škodovku na trh v USA se totiž rozhovořil nejmenovaný člen představenstva Volkswagenu. Kromě plánovaného vstupu na trh do Jižní Koreje, Singapuru a Íránu chce český výrobce do roku 2025 ročně vyprodukovat dva miliony vozidel! Tak kde je tedy problém? Na vše odpovídá článek zahraničního magazínu Automobile.
Podle některých lidí z Volkswagenu se totiž vstup pro Američany doposud neznámé evropské značky může vyrovnat čisté sebevraždě. V Americe totiž v současnosti neexistuje jediná dealerská síť škodovky a po aféře Dieselgate u vozidel Volkswagen s naftovými motory TDI by to pro ní nemuselo dopadnout úplně dobře.
Navíc by se mohlo stát, že Škoda Auto by mohla svou náhlou úspěšností přerůst Volkswagen, což je díky nastavené politice u VW přísně zakázano. Tak či onak, o vstupu škodovky by se mělo oficiálně rozhodnout v příštím roce. Otázkou pak je, jaké modely by na tamní trh uvedla. Dost možná by to mohl být jen nový Kodiaq a Superb, menší auta by totiž náročnou a mnohdy "rozměrnou" americkou klientelu nemusela zaujmout.