Načasování autosalonu ve francouzské metropoli není úplně po chuti Fordu. „Kde a jak odhalíte své novinky je o výběru správného místa a způsobu prezentace,“ řekl magazínu Automotive News mluvčí modrého oválu. „Paříž v těchto ohledech není správným místem,“ dodal.
Ačkoliv tedy na největším světovém autosalonu, který v roce 2014, kdy se konal naposledy, navštívilo 1,2 milionu lidí, Ford chybět bude, méně automobilové události si ujít nenechá. Svůj stánek tak měl na veletrhu spotřební elektroniky v Las Vegas v polovině ledna a objeví se i na akci Mobile World Congress v Barceloně, konané koncem února. Ta se přitom zaměřuje na mobilní technologie.
Jedním z důvodů, proč se modrý ovál z Paříže odhlásil, je nejspíše také cena celé prezentace. Ta může jít až do milionů dolarů a to v současné ekonomické situaci není zanedbatelná částka. Připomeňme, že vedle Detroitu. Ženevy a Paříže řešil problém s odhlašováním automobilek v minulosti třeba také frankfurtský autosalon.