Jméno Henrik Fisker je všem, kdo pravidelně sledují dění v automobilovém průmyslu jistě velmi známé. Po neslavném krachu jeho společnosti Fisker Automotive se tento dánský designer nyní vrací se svou novou společností.
Nedávno jsme vám přinesli článek, ve kterém jste se mohli dočíst, že dánský automobilový designer Henrik Fisker by se rád navrátil do světa automobilového průmyslu se svou novou společností.
Nyní bylo oficiálně oznámeno její jméno. To se již neponese ve znamení svého zakladatele. Automobilka totiž bude pojmenována po elektromobilu, který bývalá Fiskerova společnost vyráběla.
V průběhu roku 2016 se tak můžeme těšit na nové automobily od výrobce KARMA AUTOMOTIVE.
První produkty této nově vzniklé společnosti budou přímo vycházet z elektromobilu Fisker Karma. Veškerá výroba má přitom probíhat v USA.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.