Hvězdou stánku Opel na letošním frankfurtském autosalonu je pochopitelně nová generace velmi oblíbeného vozu Astra. Tu je již možné si objednat, a neuhádnete, kolik lidí si ji již zamluvilo.
Od oficiálního představení nové generace automobilu Opel Astra uběhla sotva několik měsíců a výrobce si již může mnout ruce. Opel má totiž k dnešnímu dni registrováno již více než 30 000 závazných objednávek nové Astry.
Tento automobil se vždy těšil velké oblibě zákazníků. Opel navíc slibuje, že nová generace přináší zcela nový požitek z jízdy. Celý vůz byl odlehčen o úžasných 200 kg. I přes značnou redukci hmotnosti ale vůz co do vnějších i vnitřních rozměrů narostl, díky čemu dokáže nyní poskytnout pasažérům mnohem větší pohodlí.
Nabízí také novou paletu motorů EcoTec s výkonem od 95 do 140 koní. K vozu je navíc možno přikoupit i rozsáhlou doplňkovou výbavu. Ta nabízí přehršel jízdních asistentů a senzorů, nová přední sedadla, která se dají nastavit a v 18 možných směrech a nespočet dalších vymožeností moderního automobilismu.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.