Hvězdou stánku Opel na letošním frankfurtském autosalonu je pochopitelně nová generace velmi oblíbeného vozu Astra. Tu je již možné si objednat, a neuhádnete, kolik lidí si ji již zamluvilo.
Od oficiálního představení nové generace automobilu Opel Astra uběhla sotva několik měsíců a výrobce si již může mnout ruce. Opel má totiž k dnešnímu dni registrováno již více než 30 000 závazných objednávek nové Astry.
Tento automobil se vždy těšil velké oblibě zákazníků. Opel navíc slibuje, že nová generace přináší zcela nový požitek z jízdy. Celý vůz byl odlehčen o úžasných 200 kg. I přes značnou redukci hmotnosti ale vůz co do vnějších i vnitřních rozměrů narostl, díky čemu dokáže nyní poskytnout pasažérům mnohem větší pohodlí.
Nabízí také novou paletu motorů EcoTec s výkonem od 95 do 140 koní. K vozu je navíc možno přikoupit i rozsáhlou doplňkovou výbavu. Ta nabízí přehršel jízdních asistentů a senzorů, nová přední sedadla, která se dají nastavit a v 18 možných směrech a nespočet dalších vymožeností moderního automobilismu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.