Hvězdou stánku Opel na letošním frankfurtském autosalonu je pochopitelně nová generace velmi oblíbeného vozu Astra. Tu je již možné si objednat, a neuhádnete, kolik lidí si ji již zamluvilo.
Od oficiálního představení nové generace automobilu Opel Astra uběhla sotva několik měsíců a výrobce si již může mnout ruce. Opel má totiž k dnešnímu dni registrováno již více než 30 000 závazných objednávek nové Astry.
Tento automobil se vždy těšil velké oblibě zákazníků. Opel navíc slibuje, že nová generace přináší zcela nový požitek z jízdy. Celý vůz byl odlehčen o úžasných 200 kg. I přes značnou redukci hmotnosti ale vůz co do vnějších i vnitřních rozměrů narostl, díky čemu dokáže nyní poskytnout pasažérům mnohem větší pohodlí.
Nabízí také novou paletu motorů EcoTec s výkonem od 95 do 140 koní. K vozu je navíc možno přikoupit i rozsáhlou doplňkovou výbavu. Ta nabízí přehršel jízdních asistentů a senzorů, nová přední sedadla, která se dají nastavit a v 18 možných směrech a nespočet dalších vymožeností moderního automobilismu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?