Dánský designer Henrik Fisker je především spojován s nepříliš úspěšným projektem Karma. Nyní je dle svého vlastního prohlášení je připraven k založení zcela nového projektu.
Fisker je v automobilovém světě dost známý pojem. V srpnu roku 2007 založil dánský designer jménem Henrik Fisker automobilku, která produkovala jeden z velmi známých elektromobilů Karma. Kvůli problémům s prodejem drahých elektromobilů, Fisker neplnil své finanční záznamy zrovna růžovými čísly. V roce 2013 vše vyvrcholilo vyhlášením bankrotu a odstoupením generálního ředitele Henrika Fiskera. Následně byla v roce 2014 odkoupena čínskou společností Wanxiang Group Corporation.
V rozhovoru pro americký magazín USA Today, se ale Henrik Fisker nechal slyšet, že se chystá založit zcela novou automobilku. Ta by se měla věnovat novým automobilům, zaměřeným na velmi mladou cílovou skupinu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?