Skupina PSA Peugeot Citroën vydala dluhopisy v hodnotě 1 miliardy eur s pětiletou dobou splatnosti (březen 2018) a ročním kuponem 7,375 %.
Potvrzuje se tak schopnost skupiny využívat příležitosti, které nabízí trh s dluhopisy. Velmi pozitivní přijetí této emise, kdy objednávky činí navzdory obtížné situaci na evropském kapitálovém trhu 4,3 miliard eur, odráží podporu investorů vůči akčním plánům skupiny a jejím výhledům do budoucna.
Finanční ředitel skupiny a člen představenstva Jean-Baptiste de Chatillon prohlásil: „Chceme zachovat vysokou úroveň finančního zajištění. Z úspěchu této operace, která je zcela v souladu s vyváženým řízením profilu splatnosti dluhu skupiny, máme velkou radost.“
Umístění této emise řídily banky BNP Paribas, CA CIB, Deutsche Bank, HSBC, Natixis a Société Générale.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?