Skupina PSA Peugeot Citroën vydala dluhopisy v hodnotě 1 miliardy eur s pětiletou dobou splatnosti (březen 2018) a ročním kuponem 7,375 %.
Potvrzuje se tak schopnost skupiny využívat příležitosti, které nabízí trh s dluhopisy. Velmi pozitivní přijetí této emise, kdy objednávky činí navzdory obtížné situaci na evropském kapitálovém trhu 4,3 miliard eur, odráží podporu investorů vůči akčním plánům skupiny a jejím výhledům do budoucna.
Finanční ředitel skupiny a člen představenstva Jean-Baptiste de Chatillon prohlásil: „Chceme zachovat vysokou úroveň finančního zajištění. Z úspěchu této operace, která je zcela v souladu s vyváženým řízením profilu splatnosti dluhu skupiny, máme velkou radost.“
Umístění této emise řídily banky BNP Paribas, CA CIB, Deutsche Bank, HSBC, Natixis a Société Générale.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?