Mladoboleslavská novinka, která na autosalonu v Paříži zveřejnila, že nová Škoda Rapid bude stát kolem 300 tisíc, zlevnila. O rovných dvacet tisíc!
O Škodu Rapid v Česku nebyl takový zájem, jak vedení automobilky očekávalo. Nová cena Škody Rapid je proto nyní 269 900 korun. Za tuto cenu dostanete benzínový motor 1,2 MPI a výkon 55 kW. Jde o akční model Škoda Rapid Fresh. Modely se silnějším motorem (1,2 TSI/ 63 kW a 1,2 TSI/ 77 kW) jsou mnohem dražší.
Mladoboleslavská škodovka snížením ceny zároveň reaguje na skutečnost, že od února se na trhu objeví nová generace octavie, která bude stát okolo 334 900 korun. Mnoho lidí by si totiž raději počkalo na kvalitnější octavii.
Škoda Rapid je jako vůbec první sériový vůz značky kompletně navržena v duchu nově vyvinutého designového jazyka automobilky. "Tento vůz na první pohled reprezentuje jasné stanovisko: jasnost, preciznost, svěžest a emocionálnost," uvedl Eckhard Scholz, člen představenstva za oblast technického vývoje.Za hlavní cílovou skupinu pro model Rapid považuje Škoda Auto zejména rodiny, které hledají prostorný vůz za dostupnou cenu v obvyklé kvalitě české značky. "S tímto modelem stanovujeme nová měřítka v segmentu kompaktních vozů.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?