Automobilka se svého výsostného postavení mezi výrobci elektromobilů nechce vzdát a rozšiřuje svou výrobu všemi směry. Kromě klasických sedanů a SUV se brzy chystá představit i svůj elektrický tahač. Podle slov Elona Muska se zdá, že se máme na co těšit
První zmínky o náklaďáku značky Tesla se dají dohledat v poměrně nedávné minulosti. S každým dalším vystoupením Elona Muska se ale zdá, že jeho představení v září tohoto roku je opravdu reálné.
O tahači ani jeho technice toho zatím moc nevíme. Vlastně známe jen jeho siluetu, kterou Elon Musk před časem zveřejnil na jedné z konferencí TED. Z jiných zdrojů máme informace o tom, že technika by se měla skládat ze součástek již produkovaných osobních automobilky a z Modelu 3, který se sice ještě nevyrábí, ale přesto už má 600.000 vážných zájemců kteří složili zálohy.
Podle slov Elona Muska už je v továrnách společnosti Tesla dokonce postavený prototyp tohoto tahače, kterému se prozatím říká "Tesla Semi". Sám Musk se dokonce měl posadit za volant tohoto prototypu a říci o něm, že se "řídí jako sportovní auto". Tak ho alespoň cituje server Autoevolution.
Pokud se v září model Semi opravdu představí, bude prvním svého druhu. Pravděpodobně také rozhodne o tom, zda je ve světě kamionové dopravy pro elektromobily vůbec místo. Nákladní doprava totiž probíhá na dlouhé vzdálenosti, což je pro většinu v současnosti produkovaných elektromobilů stále problém. Ačkoliv ujedou na jedno nabití okolo 500 kilometrů a nabití na rychlonabíječkách trvá stále kratší dobu, v nákladní dopravě představuje čas peníze.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?