Loni v srpnu Tesla při představení Modelu S P100D uváděla, že v režimu Ludicrous zrychlí limuzína z 0 na 97 km/h (v americkém systém z 0 na 60 mil za hodinu) za 2,5 sekundy. To jej zařadilo na první místo žebříčku nejrychlejších a zároveň stále ještě nabízených automobilů. Historicky nejrychlejší se ale Model S nestal, protože minimálně ve vlastním testu akcelerace naměřil magazín Motor Trend lepší časy LaFerrari a Porsche 918 Spyder. Stopky se v obou případech zastavily na hodnotě 2,4 sekundy. Nyní se Motor Trend dostal také ke změření Modelu S P100D a mnohým odhalil možná šokující výsledky.
Nejprve ale něco málo faktů. P100D má vpředu elektromotor o výkonu 193 kW (263 k) s točivým momentem 376 Nm a vzadu o výkonu 375 kW (510 k) s točivým momentem 712 Nm. Celkově produkuje Tesla 507 kW (689 k) a 1072 Nm, které automat přenáší na všechna kola. Baterie má kapacitu 100 kWh, které dle evropských norem stačí na dojezd 613 kilometrů. Pohotovostní hmotnost vozu je 2219 kilogramů, což při délce 4978 milimetrů a rozvoru 2959 milimetrů rozhodně není málo. Přesto je Model S přímo ďábelsky rychlý, což dokazuje měření amerického magazínu Motor Trend.
Už při pohledu na video musí být každému jasné, že elektrická síla, dostupná prakticky už od nulových otáček, je až neskutečná. Pravou tvář vozu ale odhalují až naměřené hodnoty – nic rychlejšího totiž testovací jezdci Motor Trend v rukách ještě neměli. Až při zrychlení z klidu na 70 mil za hodinu (113 km/h) překonalo Teslu o desetinu LaFerrari a i v následujících rychlostech už byly moderní hypersporty rychlejší. Důvodem je fakt, že ve vyšších rychlostech má nad točivým momentem od nulových otáček výhodu větší množství koní. V městském provozu ale budete za hvězdu.
Teď už ale opravdu ke konkrétním číslům. Začneme na 30 mílích (48 km/h), kde je Tesla za 0,9 sekundy. 40 mil za hodinu (64 km/h) pokoří za 1,3 sekundy, 50 mil za hodinu (80 km/h) za 1,7 sekundy a konečně 60 mil za hodinu (97 km/h) dosáhla Tesla Model S P100D za 2,3 sekundy! Nezaokrouhlená hodnota 2,275507139 sekundy pak vypadá ještě mnohem přívětivěji a dělá z Tesly nejrychlejší produkční auto, jaké kdy testem Motor Trendu prošlo. Připomínáme, LaFerrari i Porsche 918 Spyder mají po zaokrouhlení oba čas 2,4 sekundy.
Ani další hodnoty nejsou nezajímavé – z 0 na 70 mil (113 km/h) za 3 sekundy, na 80 mil (129 km/h) za 3,8 sekundy, na 90 mil (145 km/h) za 4,8 sekundy a konečně na 100 mil za hodinu (161 km/h) za 6 sekund. Čtvrt míle zabere vozu 10,5 sekundy při průměrné rychlosti 201 km/h, z 97 km/h zastaví Model S na nulu na 33,22 metrech. Základní cena za verzi P100D je 135 700 dolarů (cca 3 434 000 korun), což při uvážení rychlosti není až tak moc.