Dojezd se zvýšil skoro o polovinu. Elektrický Golf začíná šlapat na paty spalovacímu

ar6, 17. listopadu 2016, 23:19 Google+ Los Angeles Auto Show 2016

Před pár dny debutoval v Berlíně omlazený Volkswagen Golf ve standardním i sportovním kabátku s písmenky GTI. Omlazovací kúra je ale připravena i pro další deriváty německého bestselleru. Aktuálně se to týká především elektrického e-Golfu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen e-Golf zvýšil svůj dojezd i výkon.

Volkswagen e-Golf zvýšil svůj dojezd i výkon. | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

elektrickým Golfem jsme se poprvé setkali před necelými třemi lety, přesto není vůbec nepřesné mluvit o aktuálním faceliftu jako o další generaci. Volkswagen totiž významně upravil pohonné ústrojí vozu, elektromotor tak má aktuálně 100 kW (136 k) a 290 Nm, o 19 koní a 20 Nm více než doposud. To zlepšilo dynamiku, z 0 na 100 km/h tak hatchback akceleruje za 9,6 sekundy a dosáhne na maximálně 150 km/h. Lithium-iontový akumulátor zvětšil svou kapacitu na 35,8 kWh, čímž stoupl dojezd podle evropského cyklu NEDC na 300 kilometrů (americká norma nabízí o něco reálnějších 200 kilometrů). Nabítí skrze 40 kW nabíječku zabere do 80 procent kapacity baterie méně než hodinu, sto procent kapacity z domácí sítě trvá méně než šest hodin.

Vnější vzhled prošel podobnou porcí změn jako provedení se spalovacím motorem. Vpředu jsou tak nová maska chladiče, jejíž decentní modrý proužek zasahuje až do hlavních full-LED světlometů. Moderní světelná technologie je standardem nejen vpředu, ale i vzadu, kde mají reflektory upravenou grafiku. Přepracovaný nárazník vpředu hostí výrazné LED diody pro denní svícení ve tvaru písmene C, mírně změněný nárazník je pak i vzadu.

Kabina rovněž příliš překvapení nepřináší. Za příplatek je dostupný 12,3palcový přístrojový štít, naopak už ve standardu se objeví 9,2palcový infotainment Discover Pro. Ten podporuje nejen ovládání gesty, ale i rozhraní Apple CarPlay, Android Auto a MirrorLink. Online služby zahrnují například dálkové ovládání některých funkcí e-Remote. Nabídku bezpečnostních asistentů rozšířily poloautonomní řízení v koloně do rychlosti 60 km/h, detekce chodců pro systém Front Assist nebo Emergency Assist, což je automatické zastavení vozidla v případě, že řidič ztratí vědomí.

Vytisknout

Diskuze: Dojezd se zvýšil skoro o polovinu. Elektrický Golf začíná šlapat na paty spalovacímu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

mazda 6

Svazu dovozců oznámil lednová čísla

Citroen C5X

TEST: Citroen C5X 1.6 PureTech 180 Shine – návrat ke kořenům se spoustou inovací

Ferrari Purosangue

Akcie Ferrari letí nahoru, na nový model se bude čekat dlouho

Škoda Superb

Škoda se vyjádřila k výrobě v českých továrnách

Škoda Enyaq RS IV

Škoda Enyaq RS iV drží rekord 7,351 km dlouhým driftem

Ilustrační fotografie

První města začínají využívat ekonomičtější řešení posypu silnic

Škoda Vision 7S

Další rána pro Škodu? Do hry vstupuje indická vláda

Ilustrační foto

Evropská komise počítá v tisících Kč, výrobci v desítkách tisíc, Česko Euro 7 zatím nepodpoří

Ilustrační foto

Havarijní pojištění znevýhodňuje elektromobily. Kdo může očekávat bonusy a jaké?

Prosklená budova ředitelství automobilky Renault v Boulogne-Billancourt

Renault interní duel s Nissanem podle Japonců prohrál

Lada Vesta Sport

Ladu trápí problém, zákazníkům nepomůže ani příplatek

Toyota RAV4 PHEV

Expert Toyoty: Elektromobily svět nespasí, klíčem je lithium

Lexus UX 300e

TEST: Lexus UX300e – prémiový crossover na baterky připomínající malý tank

Elon Musk během rozhovoru pro Axios

Elon Musk předpověděl, kdo asi bude největším konkurentem Tesly

Rolls-Royce Cullinan

Český dealer Rolls-Royce prozradil čísla

reklama

Doporučujeme

Subaru Viziv-7 je předobrazem budoucího velkého SUV.

Subaru připravuje obrovské SUV. Zastíní Audi, Cadillac i Volvo

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ladu trápí problém, zákazníkům nepomůže ani příplatek

  2. První města začínají využívat ekonomičtější řešení posypu silnic

  3. Evropská komise počítá v tisících Kč, výrobci v desítkách tisíc, Česko Euro 7 zatím nepodpoří

  4. Renault interní duel s Nissanem podle Japonců prohrál

  5. Škoda se vyjádřila k výrobě v českých továrnách

  6. Havarijní pojištění znevýhodňuje elektromobily. Kdo může očekávat bonusy a jaké?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud