Po obrovském emisním skandálu, který potkal koncern Volkswagen v loňském roce, není divu, že zákazníci ztrácí důvěru ve spalovací motory tohoto výrobce. Volkswagen je proto nucen zaměřit se na alternativní pohony a to v no nejvyšší možné míře.
Na nedávné tiskové konferenci oznámil šéf koncernu Matthias Müller výrobní plán s názvem „Společná Strategie 2025“. V tomto výrobním plánu koncern Volkswagen oznámil své plány na výrobu třiceti nových modelů elektromobilů, v průběhu následujících deseti let.
K tomu má společnosti dopomoci budování nové továrny na výrobu baterií, jež se inspirovala známou Megafactory, kterou za několik dní slavnostně otevře americká Tesla.
Volkswagen věří, že v roce 2025 dokáže prodávat mezi dvěma a třemi miliony elektromobilů ročně. Inženýři koncernu v současnosti usilovně pracují na vývoji vlastního hnacího systému s názvem SDS. Zároveň se nyní koncern snaží klást velký důraz na zvyšování efektivity svého vývoje. To je samozřejmě důsledek nepříznivé finanční situace, která Volkswagen potkala.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?