Volkswagen do deseti let představí přes 30 hybridních modelů

Hybridní Volkswagen XL1
Hybridní Volkswagen XL1, foto: Volkswagen
ar3 20. června 2016 13:05
Sdílej:

Po obrovském emisním skandálu, který potkal koncern Volkswagen v loňském roce, není divu, že zákazníci ztrácí důvěru ve spalovací motory tohoto výrobce. Volkswagen je proto nucen zaměřit se na alternativní pohony a to v no nejvyšší možné míře.

Na nedávné tiskové konferenci oznámil šéf koncernu Matthias Müller výrobní plán s názvem „Společná Strategie 2025“. V tomto výrobním plánu koncern Volkswagen oznámil své plány na výrobu třiceti nových modelů elektromobilů, v průběhu následujících deseti let.

K tomu má společnosti dopomoci budování nové továrny na výrobu baterií, jež se inspirovala známou Megafactory, kterou za několik dní slavnostně otevře americká Tesla.

Volkswagen věří, že v roce 2025 dokáže prodávat mezi dvěma a třemi miliony elektromobilů ročně. Inženýři koncernu v současnosti usilovně pracují na vývoji vlastního hnacího systému s názvem SDS. Zároveň se nyní koncern snaží klást velký důraz na zvyšování efektivity svého vývoje. To je samozřejmě důsledek nepříznivé finanční situace, která Volkswagen potkala.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Xiaomi SU7 Ultra

Xiaomi SU7 Ultra v prodeji. Žlutého ďábla lze koupit za 1,7 milionu korun

Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.

Ekonomika
NISSAN

Fúze Nissan - Honda bude? Situace se mění

Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.

Testy aut
Škoda Octavia 4

Škoda Octavia Style 2.0 TDI – dieselový etalon mezi služebními vozy

Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?

Novinky
Audi A6 Avant (2025)

Nové Audi A6 Avant odhaleno. Skvělá aerodynamika, má diesel i šestiválec a nejmodernější technologie

Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.