Po obrovském emisním skandálu, který potkal koncern Volkswagen v loňském roce, není divu, že zákazníci ztrácí důvěru ve spalovací motory tohoto výrobce. Volkswagen je proto nucen zaměřit se na alternativní pohony a to v no nejvyšší možné míře.
Na nedávné tiskové konferenci oznámil šéf koncernu Matthias Müller výrobní plán s názvem „Společná Strategie 2025“. V tomto výrobním plánu koncern Volkswagen oznámil své plány na výrobu třiceti nových modelů elektromobilů, v průběhu následujících deseti let.
K tomu má společnosti dopomoci budování nové továrny na výrobu baterií, jež se inspirovala známou Megafactory, kterou za několik dní slavnostně otevře americká Tesla.
Volkswagen věří, že v roce 2025 dokáže prodávat mezi dvěma a třemi miliony elektromobilů ročně. Inženýři koncernu v současnosti usilovně pracují na vývoji vlastního hnacího systému s názvem SDS. Zároveň se nyní koncern snaží klást velký důraz na zvyšování efektivity svého vývoje. To je samozřejmě důsledek nepříznivé finanční situace, která Volkswagen potkala.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.