Není pochyb o tom, že čínský automobilový průmysl je na obrovském vzestupu a je jen otázkou času, kdy se čínské automobilky budou moci rovnat své tradiční evropské konkurenci. V poslední době se o slovo začínají hlásit i čínští výrobci sportovních a supersportovních automobilů.
Elektřinou poháněné a hybridní sporťáky jsou mezi zákazníky stále oblíbenější. Kombinaci sportovního zážitku a pocitu ze záchrany planety zákazníci zkrátka milují a automobilky se toho snaží využít. Spousta dnešních automobilek na automobilech tohoto typu pracuje a snaží se napodobit úspěch Tesly Model S nebo BMW i8.
Nyní se do této vybrané společnosti chce připojit i čínská společnost Techrulex. Ta se chystá na autosalonu v Ženevě představit svůj zbrusu nový, čistě elektřinou poháněný supersport, který by měl být v mnoha směrech opravdu revoluční.
Avizovanou revoluční technologií, kterou inženýři tolik vyzdvihují je systém TREV - Turbine-Recharging Electric Vehicle. Po přeložení zjistíme, že jde o systém dobíjení elektřinu za pomoci turbíny. Bohužel žádné další informace nám automobilky neposkytla a svá technická tajemství si velice dobře střeží. Více se tedy dozvíme až po odhalení vozu v Ženevě.
Jedno ale víme. Výkon konceptu má dosahovat hodnoty 1 030 koňských sil.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?