Z DS Automobiles, avantgardní prémiové značky skupiny Stellantis, se stává 100% elektrická značka a proaktivně se tak připravuje na rozsáhlé změny v automobilovém průmyslu. Od roku 2019 jsou všechny modely značky elektrifikované a od roku 2024 budou všechny nové modely společnosti DS Automobiles výhradně 100% elektrické. DS Automobiles v roce 2024 spustí první 100% elektrický projekt skupiny Stellantis na nové platformě STLA MEDIUM.
„Automobilový průmysl prochází nebývale rychlou a rozsáhlou transformací. Společnost DS Automobiles tuto transformaci předvídala a elektrifikace se stala středobodem její strategie. Nadcházející změny v legislativě a vývoj v ekosystému elektromobilů přinášejí příležitosti, jež chceme nabídnout našim zákazníkům, kteří si již nyní oblíbili naši elektrifikovanou nabídku. Rozhodli jsme se vývoj urychlit a vytvořit nový způsob cestování, který bude stoprocentně elektrický, žádoucí z hlediska požitku a pozoruhodný z hlediska kvality a výkonu; nový způsob cestování, který bude výrazně technologický a stejně elegantní jako předtím. Jde o odvážný plán, který získá konkrétní podobu od roku 2024.“
Béatrice Foucher (generální řeitelka DS Automobiles)
Elektrifikace je pro společnost DS Automobiles od jejího založení středobodem strategie, od roku 2019 je její modelová řada 100% elektrifikovaná. Všechny vozy DS jsou tak nabízeny s elektrifikovanými motory, ať už je to 100% elektrický model DS 3 Crossback E-Tense, nebo plug-in hybridy DS 4 E-Tense, DS 7 Crossback E-Tense a DS 9 E-Tense o výkonu 225 až 360 k.
V roce 2020 se značka DS Automobiles díky své elektrifikované nabídce (30 % registrací) postavila v Evropě do čela značek nabízejících různé druhy pohonů, s nejnižšími průměrnými emisemi CO2 (83,1 g/km).
Cílem této ofenzivní strategie je nabídnout špičkovou technologickou efektivitu, dynamiku a eleganci. Zaručuje také bezproblémovou mobilitu v souvislosti se zpřísňujícími se předpisy týkajícími se používání automobilů, zejména v centrech měst.
Vysoce inovativní značka se stává se stoprocentně elektrickou a pokračuje v účasti ve Formuli E. DS Automobiles je prvním prémiovým výrobcem, který se do seriálu zapojil, a jako jediná značka dokázala dvakrát po sobě získat titul v kategorii týmů a jezdců. Značka DS Automobiles již potvrdila svou účast do roku 2026 a zahájila vývoj nové generace výkonnějšího a efektivnějšího monopostu. Tato technologická laboratoř umožní další pokrok v oblasti sériových modelů.
Od roku 2024 rozšíří DS Automobiles svou nabídku o model DS 4 ve 100% elektrické verzi a poté představí nový vůz, který bude prvním zástupcem 100% elektrického programu skupiny Stellantis založeného na platformě STLA MEDIUM. Tento budoucí model, vybavený vysokokapacitní baterií až 104 kWh a dojezdem 700 km, nabídne výjimečné technologie a elegantnost díky dokonalému přizpůsobení technických prvků přáním zákazníků značky DS Automobiles.
Kromě tohoto vývoje řady motorů pracuje společnost DS Automobiles v rámci přístupu skupiny Stellantis na snižování své výrobní uhlíkové stopy. Další ambiciózní výzkum pokračuje v souvislosti se zapojením do energetické transformace prostřednictvím vývoje inovativních materiálů.
DS AUTOMOBILES
Značka DS, která vznikla v roce 2014, se opírá o výjimečný odkaz vozu DS z roku 1955. Jejím základním rysem je avantgardní duch a ambicí ztělesnit know-how francouzského luxusu v automobilovém odvětví.
Vozy DS jsou určeny pro zákazníky, kteří usilují o osobní vyjádření a milují nové technologie, snoubí se v nich elegance a špičkové technologie. Celosvětovou modelovou řadu značky DS tvoří modely DS 3 Crossback, DS 7 Crossback, DS 4 a DS 9.
Značka DS Automobiles, která je dvojnásobným šampionem Formule E z let 2019 a 2020 (pohár týmů a jezdců), stojí na špici elektrifikace, neboť nabízí všechny své modely v elektrifikované verzi. Pod Označením E-Tense nabízí jak 100% elektrické vozy, tak plug-in hybridy s výkonem až 360 koní a pohonem všech kol. Od roku 2024 budou všechny nové modely, které DS Automobiles přinese na trh, výhradně elektrifikované.
Pro náročné zákazníky vytvořila společnost DS Automobiles program exkluzivních prémiových služeb „ONLY YOU, l’expérience DS“ pro jedinečný zážitek z kontaktu se značkou DS.
Značka DS, která je přítomna ve 41 zemích, vytvořila a vyvinula exkluzivní prodejní síť, kterou tvoří po celém světě více než 400 showroomů DS Stores a DS Salons.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!