Nasser Al-Attiyah už v rámci FIA Cross-Country série letos jezdí s Toyotou Hilux a navíc s ní získal titul. S japonskými vozy bude Katařan startovat také v roce 2017.
Před Dakarem 2017 došlo k velkým úpravám speciálů Toyota Hilux - nově budou mít speciály Hilux poháněnou pouze jednu nápravu a motor se přesunul do centrální části šasi. Nová verze Hiluxu tak bude profitovat z až o 600 kg nižší váhy ve srovnání se svoji 4x4 verzí (1300 kg contre 1915 kg). Navíc může použít větší zdvih a díky němu také větší propružení, které by mělo být srovnatelné s tím, které používá Peugeot u svých speciálů 2008 DKR.
Navíc mohou Toyoty nasadit větší pneumatiky a také systém automatického dofukování pneumatik z kokpitu vozu. Pokud jde o motor, tak Toyota zůstává u atmosferického V8 s restriktorem 38 mm.
Změny však nebudou pouze na straně vozu - také tým se podstatně mění. K japonsko-jihoafrického týmu totiž přichází dvojnásobný vítěz Rally Dakar, Nasser Al-Attiyah se svým navigátorem, Matthieu Baumelem. Katařan v týmu doplní stávající dvojici jezdců Giniel De Villiers a Leeroy Poulter.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?