Francouzský PH Sport nasadí do Rally Dakar 2017 tři vozy Peugeot 2008 DKR16, které opanovaly ročník 2016. Ve WRC spolupracuje PH Sport s mateřským Citroënem.
Příští rok na startu jihoamerické soutěže uvidíme hned tři privátní Peugeoty 2008 DK16. S těmito buggy s náhonem na zadní nápravu dominovala francouzská značka soutěži v roce 2016. Tento vůz předčil konkurenci od Mini a Toyoty. Privátní Peugeot jsme viděli už letos, když s ním jel Romain Dumas. To se ale jednalo o méně konkurenceschopnou verzi z roku 2015.
Tentokrát však na mají zákazníci šanci dostat top materiál. Auta budu k dispozici již pro říjnovou Rally Maroko. "Fakt, že se dá pronajmout nejlepší auto na crosscountry rally, je neobyčejnou příležitostí pro PH Sport a zákazníky. Dostaneme podporu od Peugeotu, abychom vozu dobře porozuměli.
Moc se těšíme na novou výzvu. K tomuto programu přistupujeme s pokorou, protože víme, že se máme hodně co učit v této disciplině. Díky tomu bude PH Sport pracovat se standardy továrního týmu," slibuje Bernard Piallat, šéf PH Sportu.
PH Sport má dlouhodobě velmi dobré vztahy se sportovním oddělením PSA. Zatímco tovární Citroën se letos plně soustředí na vývoj C3 WRC, nasazuje vozy DS3 WRC na vybraných soutěžích (s velkou podporou Citroën Racingu) právě PH Sport.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?