Francouzský PH Sport nasadí do Rally Dakar 2017 tři vozy Peugeot 2008 DKR16, které opanovaly ročník 2016. Ve WRC spolupracuje PH Sport s mateřským Citroënem.
Příští rok na startu jihoamerické soutěže uvidíme hned tři privátní Peugeoty 2008 DK16. S těmito buggy s náhonem na zadní nápravu dominovala francouzská značka soutěži v roce 2016. Tento vůz předčil konkurenci od Mini a Toyoty. Privátní Peugeot jsme viděli už letos, když s ním jel Romain Dumas. To se ale jednalo o méně konkurenceschopnou verzi z roku 2015.
Tentokrát však na mají zákazníci šanci dostat top materiál. Auta budu k dispozici již pro říjnovou Rally Maroko. "Fakt, že se dá pronajmout nejlepší auto na crosscountry rally, je neobyčejnou příležitostí pro PH Sport a zákazníky. Dostaneme podporu od Peugeotu, abychom vozu dobře porozuměli.
Moc se těšíme na novou výzvu. K tomuto programu přistupujeme s pokorou, protože víme, že se máme hodně co učit v této disciplině. Díky tomu bude PH Sport pracovat se standardy továrního týmu," slibuje Bernard Piallat, šéf PH Sportu.
PH Sport má dlouhodobě velmi dobré vztahy se sportovním oddělením PSA. Zatímco tovární Citroën se letos plně soustředí na vývoj C3 WRC, nasazuje vozy DS3 WRC na vybraných soutěžích (s velkou podporou Citroën Racingu) právě PH Sport.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.