Francouzský PH Sport nasadí do Rally Dakar 2017 tři vozy Peugeot 2008 DKR16, které opanovaly ročník 2016. Ve WRC spolupracuje PH Sport s mateřským Citroënem.
Příští rok na startu jihoamerické soutěže uvidíme hned tři privátní Peugeoty 2008 DK16. S těmito buggy s náhonem na zadní nápravu dominovala francouzská značka soutěži v roce 2016. Tento vůz předčil konkurenci od Mini a Toyoty. Privátní Peugeot jsme viděli už letos, když s ním jel Romain Dumas. To se ale jednalo o méně konkurenceschopnou verzi z roku 2015.
Tentokrát však na mají zákazníci šanci dostat top materiál. Auta budu k dispozici již pro říjnovou Rally Maroko. "Fakt, že se dá pronajmout nejlepší auto na crosscountry rally, je neobyčejnou příležitostí pro PH Sport a zákazníky. Dostaneme podporu od Peugeotu, abychom vozu dobře porozuměli.
Moc se těšíme na novou výzvu. K tomuto programu přistupujeme s pokorou, protože víme, že se máme hodně co učit v této disciplině. Díky tomu bude PH Sport pracovat se standardy továrního týmu," slibuje Bernard Piallat, šéf PH Sportu.
PH Sport má dlouhodobě velmi dobré vztahy se sportovním oddělením PSA. Zatímco tovární Citroën se letos plně soustředí na vývoj C3 WRC, nasazuje vozy DS3 WRC na vybraných soutěžích (s velkou podporou Citroën Racingu) právě PH Sport.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?