V polovině soutěže byly tři Peugeoty na čele soutěže. Bruno Famin, šéf týmu, se během volného dne nechal slyšet, že hlavní je úspěch francouzské značky. Proto by mohlo dojít k týmové režii. Pravdou ale je, že hlavně tři etapy následující po dni volna budou dost odlišné od předchozího průběhu, proto by se pořadí na čele ještě mohlo promíchat.
Druhý víkend Dakaru začal a poprvé se posádky vydají do pouště. To by mohla být nevýhoda pro dosud vedoucího Loeba, který zatím všechny předčil. Jelikož posádce Loeb-Elena ještě s pouští zkušeností chybí, konkurence věří, že by mohlo dojít k obratu.
Pokud by se mu však i nadále dařilo, pak by se mohl Bruno Famin, šéf továrního týmu Peugeot, dostat do složité situace. Tempo jeho 'tří mušketýrů' na čele je dost vysoké a rozestupy jsou dost malé. Čím déle bude souboj trojice Sébastien Loeb, Stéphane Peterhansel a Carlos Sainz pokračovat, tím více hrozí, že někdo z nich udělá chybu.
"Loeb, Peterhansel i Sainz mají všichni stejnou šanci na vítězství. Čím více na sebe budou tlačit, tím více možná stoupá moje šance," uvědomuje si situaci Al-Attiyah z tábora Mini. Peterhansel právě u Mini týmovou režii zažil, v roce 2014 musel přestat útočit na vedoucího Naniho Romu. Francouz tedy pokyny týmu už jednou uposlechl.
"Napřed musíme zvládnout nadcházející dny. Ty znamenají v navigaci zcela novou výzvu. Poté se uvidí," odpověděl vyhýbavě Sébastien Loeb. Naproti tomu jeho kolega, Carlos Sainz, se proti týmové režii postavil: "Nemyslím si, že je týmová režie dobrá. Když jsem jezdil u Volkswagenu a mým kolegou byl Al-Attiyah, tak jsme spolu mohli až do konce volně bojovat."
Famin k tomu jenom poznamenal: "Nejdůležitější je výsledek značky...".
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?