Dnešním dnem startuje program Budoucnost pod kontrolou japonské automobilové značky Nissan. Ta bude ode dneška poskytovat pro své vozy Qashqai, nový Juke a X- Trail unikátní balíček 10leté záruky.
Není to poprvé, co japonský automobilový gigant učinil podobně velký krok. Již dříve s modelem Qashqai Nissan v podstatě vytvořil kategorii crossover, s modelem Juke pak přišla kategorie kompaktních crossoverů, která je populární doposud.
V letošním roce Nissan přichází s dalším milníkem. Jako jediný na automobilovém trhu nabídne balíček 10leté záruky u všech modelů kategorie crossover. Nabídka zahrnuje záruku výrobce na 3 roky / 100 000 km a dalších 7 let / 50 000 km prodloužené záruky. Společnost se také zavazuje u každého crossoveru během prvních tří let poskytnout tři roční údržby zdarma. Provádět je bude kvalifikovaný personál kteréhokoli z autorizovaných prodejců či servisních partnerů Nissan s využitím výhradně originálních náhradních dílů a motorových olejů.
Noví majitelé crossoverů tak minimalizují na celé desetiletí neočekávané náklady na svůj automobil, navíc v případě prodeje automobilu lze záruku převést na dalšího majitele. Díky tomu bude možné modely Nissan prodávat výhodněji, než je tomu u vozů v podobném stavu a najetými kilometry.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?