Potřebujete levný vůz s náhonem na všechna čtyři kola? Nejvýhodněji pořídíte u Suzuki

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 29. listopadu 2019, 11:25 Google+

Pohon všech kol se těší stále rostoucí oblibě. Zákazníci oceňují vyšší úroveň bezpečnosti, lepší ovladatelnost a rozšířené možnosti využití auta. Suzuki nabízí nejucelenější nabídku vozů s pohonem všech kol na českém trhu – 4x4 je možné si objednat do všech pěti aktuálních modelů. Ty se zároveň bez výjimky umisťují v žebříčku osmi nejdostupnějších aut s pohonem 4x4, přičemž značce Suzuki náleží i první dvě příčky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Suzuki

Suzuki | foto: Suzuki

Sdílejte článek

Žebříčeku nejlevnějších vozů s náhonem na všechna čtyři kola zcela jednoznačně kraluje japonská automobilka Suzuki. Zde se můžete podívat na 8 nejlevnější vozů seřazených vzestupně podle ceny.

1. Suzuki Ignis
2. Suzuki Swift
3. Fiat Panda
4. Dacia Duster
5. Suzuki Jimny
6. Hyundai Kona
7. Suzuki S-Cross
8. Suzuki Vitara

img-responsive

Suzuki | foto: Suzuki

Suzuki je specialistou na auta s pohonem všech kol, vyrábí je nepřetržitě už od roku 1970. V současnosti nabízený inteligentní pohon všech kol AllGrip umožňuje bezpečně zvládnout rozdílné jízdní situace a je každému modelu navržen na míru podle požadavků zákazníků a zaměření daného typu auta.

img-responsive

Suzuki Ignis | foto: Suzuki

Ignis 1.2 DualJet Hybrid AllGrip
S cenou od 328 900 Kč  je Ignis nejdostupnějším autem s pohonem všech kol na českém trhu. Malé SUV se světlou výškou 180 mm je perfektně připraveno pro jízdu v terénu. Varianty s pohonem všech kol AllGrip Auto se standardně dodávají s asistentem rozjezdu do kopce, asistentem sjíždění svahů a stabilizačním systémem Grip Control. Už v základním provedení Ignis 4x4 nabízí také například LED světlomety, multimediální systém s parkovací kamerou, vyhřívání předních sedadel nebo posuvná zadní sedadla.

Mild-hybridní pohon kombinuje atmosférický čtyřválcový motor 1.2 DualJet o výkonu 66 kW s pomocným elektromotorem ISG. Společně zajistí Ignisu zrychlení z 0 na 100 km/h za velmi příznivých 11,5 sekundy. Kombinovaná spotřeba přitom činí jen 4,6 l/100 km (Ignis s pohonem předních kol dosahuje 4,3 l/100 km). Ve městě i v terénu Ignis vyniká také velmi malým poloměrem otáčení – pouhých 4,7 metru.

img-responsive

Nové Suzuki Swift výrazně ubralo na váze. | foto: Suzuki

Swift 1.2 DualJet Hybrid AllGrip
Model Swift je unikátní tím, že jde o jediný malý hatchback, který si můžete pořídit v provedení 4x4. Stejný mild-hybridní systém jako v Ignisu ve spojení se systémem pohonu AllGrip Auto ve Swiftu stojí od 331 900 Kč, což z něj činí druhé nejdostupnější auto s pohonem všech kol na českém trhu.

V úrovni výbavy Premium má Swift standardně mimo jiné multimediální systém s parkovací kamerou, vyhřívání předních sedadel, volant obšitý kůží, přední mlhové světlomety nebo světelný senzor. Vyšší úroveň Elegance přidává v této kategorii ojedinělé prvky výbavy, například LED světlomety, navigaci nebo sadu asistenčních systémů v čele s adaptivním tempomatem, automatickým nouzovým brzděním a sledováním jízdních pruhů.Swift AllGrip snadno poznáte na první pohled, ve srovnání se základní variantou má totiž o 25 mm zvýšený podvozek. Díky chytrému řešení skeletu karoserie pohon všech kol nijak nezmenšuje objem zavazadlového prostoru, který činí 265 až 947 litrů, stejně jako u provedení s pohonem předních kol.

img-responsive

Suzuki Jimny | foto: wheelsage.org

Jimny 1.5 VVT AllGrip
Jako jediné auto svého druhu kombinuje Jimny kompaktní třídveřovou karoserii s robustním žebřinovým rámem a pohonem všech kol AllGrip Pro s redukční převodovkou. Za cenu od 422 900 Kč nabízí bezkonkurenční průchodnost terénem, v nové generaci podpořenou elektronickými pomocníky pro jízdu v náročných podmínkách. O pohon se stará atmosférický benzinový čtyřválec o výkonu 75 kW.

Jimny je standardně vybaven asistentem rozjezdu do kopce, asistentem sjíždění svahů a elektronickou uzávěrkou diferenciálu BLSD. Již základní výbava zahrnuje také sledování jízdních pruhů, automatické nouzové brzdění nebo čtení dopravních značek. Samozřejmostí je rovněž klimatizace, vyhřívání předních sedadel a mnoho dalšího.

img-responsive

Suzuki | foto: Suzuki

Vitara 1.4 BoosterJet AllGrip
Opravdové SUV je věrné odkazu předchozích generací a dobře připravené pro jízdu v terénu. Vitara, s pohonem všech kol dostupná od 521 900 Kč, ke světlé výšce 180 mm a nastavitelnému pohonu všech kol AllGrip Select přidává i asistent sjíždění svahů. Jako jediné kompaktní SUV Vitara s pohonem 4x4 standardně dostává také sadu pokročilých asistenčních systémů: sledování mrtvých úhlů, systém udržování v jízdním pruhu, adaptivní tempomat a další.

Základní výbava dále zahrnuje mimo jiné multimediální systém s parkovací kamerou, vyhřívání předních sedadel, automatickou klimatizaci, tempomat a mnoho dalšího. Na výběr je celkem 15 barevných kombinací včetně stylových dvoubarevných variant. Na přání lze vzhled Vitary doladit stylovými pakety Outdoor a Urban, případně uvnitř vylepšit barevnými dekoračními prvky.

img-responsive

Suzuki S-Cross prošlo faceliftem, dostalo novou masku chladiče a přeplňované motory. | foto: Suzuki

S-Cross 1.4 BoosterJet AllGrip
Crossover Suzuki S-Cross je rodinný typ, proto v provedení s pohonem 4x4 za cenu od 518 900 Kč nabízí mnoho užitečných detailů. Každodenní používání ulehčí elektricky sklopná zpětná zrcátka, multimediální systém s parkovací kamerou, polohovatelná zadní sedadla s výklopnou středovou loketní opěrkou nebo mezipodlaha zavazadlového prostoru. Samozřejmostí je též dvouzónová klimatizace, vyhřívání předních sedadel, vnitřní zrcátko s automatickým stmíváním, tempomat, LED světlomety a mnoho dalšího.

Se čtyřválcovým přeplňovaným motorem 1.4 BoosterJet o výkonu 103 kW dosahuje S-Cross maximální rychlosti rovných 200 km/h. Kombinace světlé výšky 180 mm a nastavitelného pohonu všech kol AllGrip Select se čtyřmi jízdními režimy mu zase dodává univerzální schopnosti za všech provozních podmínek.

Vytisknout

Diskuze: Potřebujete levný vůz s náhonem na všechna čtyři kola? Nejvýhodněji pořídíte u Suzuki

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Omlazená Škoda Superb

Škodovka dál vládne Česku. Je populárnější než Volvo ve Švédsku nebo VW v…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud