Potřebujete levný vůz s náhonem na všechna čtyři kola? Nejvýhodněji pořídíte u Suzuki

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 29. listopadu 2019, 11:25 Google+

Pohon všech kol se těší stále rostoucí oblibě. Zákazníci oceňují vyšší úroveň bezpečnosti, lepší ovladatelnost a rozšířené možnosti využití auta. Suzuki nabízí nejucelenější nabídku vozů s pohonem všech kol na českém trhu – 4x4 je možné si objednat do všech pěti aktuálních modelů. Ty se zároveň bez výjimky umisťují v žebříčku osmi nejdostupnějších aut s pohonem 4x4, přičemž značce Suzuki náleží i první dvě příčky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Suzuki

Suzuki | foto: Suzuki

Sdílejte článek

Žebříčeku nejlevnějších vozů s náhonem na všechna čtyři kola zcela jednoznačně kraluje japonská automobilka Suzuki. Zde se můžete podívat na 8 nejlevnější vozů seřazených vzestupně podle ceny.

1. Suzuki Ignis
2. Suzuki Swift
3. Fiat Panda
4. Dacia Duster
5. Suzuki Jimny
6. Hyundai Kona
7. Suzuki S-Cross
8. Suzuki Vitara

img-responsive

Suzuki | foto: Suzuki

Suzuki je specialistou na auta s pohonem všech kol, vyrábí je nepřetržitě už od roku 1970. V současnosti nabízený inteligentní pohon všech kol AllGrip umožňuje bezpečně zvládnout rozdílné jízdní situace a je každému modelu navržen na míru podle požadavků zákazníků a zaměření daného typu auta.

img-responsive

Suzuki Ignis | foto: Suzuki

Ignis 1.2 DualJet Hybrid AllGrip
S cenou od 328 900 Kč  je Ignis nejdostupnějším autem s pohonem všech kol na českém trhu. Malé SUV se světlou výškou 180 mm je perfektně připraveno pro jízdu v terénu. Varianty s pohonem všech kol AllGrip Auto se standardně dodávají s asistentem rozjezdu do kopce, asistentem sjíždění svahů a stabilizačním systémem Grip Control. Už v základním provedení Ignis 4x4 nabízí také například LED světlomety, multimediální systém s parkovací kamerou, vyhřívání předních sedadel nebo posuvná zadní sedadla.

Mild-hybridní pohon kombinuje atmosférický čtyřválcový motor 1.2 DualJet o výkonu 66 kW s pomocným elektromotorem ISG. Společně zajistí Ignisu zrychlení z 0 na 100 km/h za velmi příznivých 11,5 sekundy. Kombinovaná spotřeba přitom činí jen 4,6 l/100 km (Ignis s pohonem předních kol dosahuje 4,3 l/100 km). Ve městě i v terénu Ignis vyniká také velmi malým poloměrem otáčení – pouhých 4,7 metru.

img-responsive

Nové Suzuki Swift výrazně ubralo na váze. | foto: Suzuki

Swift 1.2 DualJet Hybrid AllGrip
Model Swift je unikátní tím, že jde o jediný malý hatchback, který si můžete pořídit v provedení 4x4. Stejný mild-hybridní systém jako v Ignisu ve spojení se systémem pohonu AllGrip Auto ve Swiftu stojí od 331 900 Kč, což z něj činí druhé nejdostupnější auto s pohonem všech kol na českém trhu.

V úrovni výbavy Premium má Swift standardně mimo jiné multimediální systém s parkovací kamerou, vyhřívání předních sedadel, volant obšitý kůží, přední mlhové světlomety nebo světelný senzor. Vyšší úroveň Elegance přidává v této kategorii ojedinělé prvky výbavy, například LED světlomety, navigaci nebo sadu asistenčních systémů v čele s adaptivním tempomatem, automatickým nouzovým brzděním a sledováním jízdních pruhů.Swift AllGrip snadno poznáte na první pohled, ve srovnání se základní variantou má totiž o 25 mm zvýšený podvozek. Díky chytrému řešení skeletu karoserie pohon všech kol nijak nezmenšuje objem zavazadlového prostoru, který činí 265 až 947 litrů, stejně jako u provedení s pohonem předních kol.

img-responsive

Suzuki Jimny | foto: wheelsage.org

Jimny 1.5 VVT AllGrip
Jako jediné auto svého druhu kombinuje Jimny kompaktní třídveřovou karoserii s robustním žebřinovým rámem a pohonem všech kol AllGrip Pro s redukční převodovkou. Za cenu od 422 900 Kč nabízí bezkonkurenční průchodnost terénem, v nové generaci podpořenou elektronickými pomocníky pro jízdu v náročných podmínkách. O pohon se stará atmosférický benzinový čtyřválec o výkonu 75 kW.

Jimny je standardně vybaven asistentem rozjezdu do kopce, asistentem sjíždění svahů a elektronickou uzávěrkou diferenciálu BLSD. Již základní výbava zahrnuje také sledování jízdních pruhů, automatické nouzové brzdění nebo čtení dopravních značek. Samozřejmostí je rovněž klimatizace, vyhřívání předních sedadel a mnoho dalšího.

img-responsive

Suzuki | foto: Suzuki

Vitara 1.4 BoosterJet AllGrip
Opravdové SUV je věrné odkazu předchozích generací a dobře připravené pro jízdu v terénu. Vitara, s pohonem všech kol dostupná od 521 900 Kč, ke světlé výšce 180 mm a nastavitelnému pohonu všech kol AllGrip Select přidává i asistent sjíždění svahů. Jako jediné kompaktní SUV Vitara s pohonem 4x4 standardně dostává také sadu pokročilých asistenčních systémů: sledování mrtvých úhlů, systém udržování v jízdním pruhu, adaptivní tempomat a další.

Základní výbava dále zahrnuje mimo jiné multimediální systém s parkovací kamerou, vyhřívání předních sedadel, automatickou klimatizaci, tempomat a mnoho dalšího. Na výběr je celkem 15 barevných kombinací včetně stylových dvoubarevných variant. Na přání lze vzhled Vitary doladit stylovými pakety Outdoor a Urban, případně uvnitř vylepšit barevnými dekoračními prvky.

img-responsive

Suzuki S-Cross prošlo faceliftem, dostalo novou masku chladiče a přeplňované motory. | foto: Suzuki

S-Cross 1.4 BoosterJet AllGrip
Crossover Suzuki S-Cross je rodinný typ, proto v provedení s pohonem 4x4 za cenu od 518 900 Kč nabízí mnoho užitečných detailů. Každodenní používání ulehčí elektricky sklopná zpětná zrcátka, multimediální systém s parkovací kamerou, polohovatelná zadní sedadla s výklopnou středovou loketní opěrkou nebo mezipodlaha zavazadlového prostoru. Samozřejmostí je též dvouzónová klimatizace, vyhřívání předních sedadel, vnitřní zrcátko s automatickým stmíváním, tempomat, LED světlomety a mnoho dalšího.

Se čtyřválcovým přeplňovaným motorem 1.4 BoosterJet o výkonu 103 kW dosahuje S-Cross maximální rychlosti rovných 200 km/h. Kombinace světlé výšky 180 mm a nastavitelného pohonu všech kol AllGrip Select se čtyřmi jízdními režimy mu zase dodává univerzální schopnosti za všech provozních podmínek.

Vytisknout

Diskuze: Potřebujete levný vůz s náhonem na všechna čtyři kola? Nejvýhodněji pořídíte u Suzuki

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

reklama

Doporučujeme

Omlazená Škoda Superb

Škodovka dál vládne Česku. Je populárnější než Volvo ve Švédsku nebo VW v…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud