Z montážní linky Nošovické továrny automobilky Hyundai Motor sjel již miliontý vyrobený Tucson. Vedení společnosti se tuto skutečnost rozhodlo oslavit vskutku netradičně. Jako poděkování za věrnost si pro své zákazníky připravilo soutěž o vůz Hyundai Tucson v limitované edici IceBreaker.
Jak se můžete soutěže zúčastnit?
Pravidla jsou jednoduchá. Pro zúčastnění v soutěži stačí uzavřít v období od 1.10. do 31.11. 2019 kupní smlouvu na nákup vozu Hyundai Tucson limitované edice IceBreaker u některého z prodejců Hyundai v České republice. Poté proběhne losování a výherci bude posléze vrácena plná částka za koupený vůz.
Oč se vlastně hraje? Limitovaná edice Tucsonu je dostupná s širokou nabídkou pohonných jednotek a nabídne bohatou výbavu a kompletní sadu zimního příslušenství. Pohon 4×4 získáte se zvýhodněním 50 %!
Hlavní prvky výbavy Tucson IceBreaker:
-17“ kola z lehké slitiny,pneumatiky 225/60 R17
-LED denní světla zadní kombinované LED svítilny
-Zadní tmavá skla
-Paket Winter – vyhřívaný volant a 3stupňové vyhřívání předních sedadel
-Dvouzónová automatická klimatizace s automatickým odmlžováním
-Rádio se 7“ dotykovým displejem s funkcí Android Auto* a Apple CarPlay*
-Bezdrátové nabíjení mobilních telefonů Qi
-Inteligentní klíč a startování tlačítkem
-Asistent pro vedení vozu v jízdních pruzích LKA
-Samostmívací zpětné zrcátko, dešťový senzor
-Výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce
Cena limitované edice Hyundai Tucson IceBreaker startuje na částce 499 990 Kč.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?