Komerční sdělení - Máte krásné nové nebo zánovní auto? Pak jistě přemýšlíte o tom, jak je co možná nejlépe pojistit. Není se čemu divit, protože při dnešním provozu nikdy nevíte, kdy se může něco stát. S uzavřeným havarijním pojištěním je nehoda přece jenom o trochu snesitelnější než bez něj. Minimálně budete mít jistotu, že se vám část sumy, případně celá částka vztahující se k automobilu nebo jinému motorovému vozidlu vrátí zpět. Pokud nevíte, na co je třeba při výběru havarijního pojištění dát pozor, jste na správné adrese. Dáme vám hned několik tipů na ony základní aspekty a následně se zaměříme i na 3 fígle, jež mohou vést k získání poměrně solidní slevy.
Faktorů podílejících se na celkové ceně za havarijní pojistku je poměrně hodně. V první řadě záleží na druhu vozidla a také na účelu jeho používání. Jinou cenu havarijního pojištění má standardní osobní automobil a jinou samozřejmě takový motocykl, případně přípojné zařízení. Z tohoto faktu je zapotřebí vycházet. Budete-li auto využívat jako vůz taxislužby, setkáte se jistě s vyššími cenami, než by tomu bylo u standardního rodinného auta. Srovnání havarijního pojištění ukáže velké rozdíly také v případě takového vozu záchranné služby. Zapomenout nelze ani na výkon automobilu a v neposlední řadě míru spoluúčasti. Ta se pohybuje od 1 do 20 %. U většiny pojistek je ale stanovena přesně na 5 %.
Jaké faktory mohou mít vliv na slevu?Jedná se pochopitelně hned o několik velmi důležitých aspektů. My se zaměříme na 3 úplně nejznámější. Nezapomeneme vyjmenovat ale ani některé ostatní.
Míra zabezpečení vozidlaChcete nejlevnější pojištění vozidla? Pak investujte solidní sumy do jeho reálného zabezpečení. Čím je automobil více zabezpečen, tím logicky zaplatíte méně za havarijní pojištění. Zabezpečení může být jak mechanické, tak i elektronické. Záleží na typu daného vozu a vašich možnostech.
Bonus k havarijní pojistceObecně se hovoří o tom, že čím déle jezdíte vozem bez způsobení jakýchkoli škod, tím máte nárok na levnější havarijní pojištění. Může a nemusí to být pravda. Mnohé pojišťovny ale berou bezškodní průběh v potaz, a tak se můžete setkat s velmi solidními slevami.
Frekvence splátek pojistnéhoPlatit havarijní pojištění lze v různých intervalech. Podobně je tomu i u cestovního pojištění a třeba u povinného ručení. Je vcelku jasné, že čtvrtletní splátky a i ty pololetní budu poněkud vyšší než platby v ročním intervalu. Vše je na zvážení pojistníka. Stojí ovšem za to si pořádně našetřit, uzavřít pojistnou smlouvu a zaplatit pojistku najednou.
Ostatní faktory mající vliv na cenu pojistkyJe jich poměrně hodně, přičemž nejčastěji se prosazuje především osoba pojistitele. Není jedno, jestli vůz pojišťuje soukromá osoba nebo podnikatel. Důležitý je i věk pojistitele a mnohé jiné aspekty.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?