„MINIMÁLNĚ DO KAŽDÉHO POČASÍ.“ To je slogan nové kampaně MINI, v níž lze pořídit modely MINI Countryman a Clubman s pohonem všech kol ALL4 zdarma. Úspora tak činí 53 300 Kč. Připravena jsou i další zvýhodnění.
MINI myslí dopředu a v tomto ročním období konkrétně na zimu. Pro nové zákazníky proto připravilo speciální akci na modely MINI Countryman a Clubman s pohonem všech kol. Inteligentní pohon všech kol ALL4, který je pro tyto modely k dispozici za 53 300 Kč, je pro tyto vozy nyní připraven zdarma, tedy za cenu odpovídající danému modelu s pohonem předních kol.
MINI z této speciální nabídky jsou tak připravena „MINImálně“ do každého počasí, ale spíše ještě na mnohem více. Pohon všech kol dokáže totiž zásluhou plně variabilní distribuce točivého momentu zajistit kromě stability i další várku potěšení z jízdy „MINImálně“ na každém povrchu a v každé situaci.
Kromě toho je ale na vozy pořízené v rámci této nabídky připraveno speciální financování MINI úrok 0 % a současně sada kol se zimními pneumatikami za polovinu obvyklé ceny.
Nabídka platí na některý ze široké nabídky skladových vozů MINI Countryman ALL4 a Clubman ALL4, které jsou k dispozici s různými druhy motorů, individuální výbavou a specifickým barevným provedením.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?