„MINIMÁLNĚ DO KAŽDÉHO POČASÍ.“ To je slogan nové kampaně MINI, v níž lze pořídit modely MINI Countryman a Clubman s pohonem všech kol ALL4 zdarma. Úspora tak činí 53 300 Kč. Připravena jsou i další zvýhodnění.
MINI myslí dopředu a v tomto ročním období konkrétně na zimu. Pro nové zákazníky proto připravilo speciální akci na modely MINI Countryman a Clubman s pohonem všech kol. Inteligentní pohon všech kol ALL4, který je pro tyto modely k dispozici za 53 300 Kč, je pro tyto vozy nyní připraven zdarma, tedy za cenu odpovídající danému modelu s pohonem předních kol.
MINI z této speciální nabídky jsou tak připravena „MINImálně“ do každého počasí, ale spíše ještě na mnohem více. Pohon všech kol dokáže totiž zásluhou plně variabilní distribuce točivého momentu zajistit kromě stability i další várku potěšení z jízdy „MINImálně“ na každém povrchu a v každé situaci.
Kromě toho je ale na vozy pořízené v rámci této nabídky připraveno speciální financování MINI úrok 0 % a současně sada kol se zimními pneumatikami za polovinu obvyklé ceny.
Nabídka platí na některý ze široké nabídky skladových vozů MINI Countryman ALL4 a Clubman ALL4, které jsou k dispozici s různými druhy motorů, individuální výbavou a specifickým barevným provedením.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.