Na český trh uvádí francouzský Renault nové vrcholné provedení modelu Mégane. Tím je 165koňový diesel, přičemž s ním je spojena vrcholná výbava GT.
Zatím sice nevíme, za jak dlouho dosprintuje nový naftový Mégane z nuly na stovku, ale díky výkonu 165 koní a točivém momentu 380 Nm by to mohlo být okolo osmi sekund. Nejvyšší maximální rychlost pak s jistotou překročí magickou dvoustovku. Pokaždé pak počítejte s automatem EDC, manuál se k této verzi nedodává.
Co je ale důležitější, podle výrobce máme čekat odběr nafty okolo 4,6 litru v průměru. O jeden decilitr víc si vezme praktičtější Mégane GT s karoserií kombi. Mimochodem, tenhle motor se dá koupit pouze s výbavou GT, takže nižší stupně výbavy mají smůlu. Zároveň se tak doplnila nabídka, jenž do konce minulého týdne obnášela jen vrcholné GT s benzinovým motorem o výkonu 205 koní.
Díky výbavě GT pak u naftové vrcholné verze čekejme spoustu prvků. Mezi se řadí kupříkladu sportovní podvozek, řiditelná zadní náprava se systémem 4Control, lehký optický sportovní kit karoserie a 17palcová litá kola. Mnohem podstatnější je však cena. Ta začíná u krátké verze na částce 649 900 korun. Za kombi se připlácí 35 tisíc korun, přičemž u obou verzí čekejte v základu extra paket Bose.
Ten jinak stojí 30 tisíc a nabídne lepší audiosystém Bose Surround System, multimediální systém R-Link 2 s navigačním systémem a 8,7palcový dotykový displej. Pokud vás zajímají kompletní ceny, pak navštivte stránky výrobce. Právě zde vám jasně ukáže, kolik korun přesně bude chtít za hatchback. Zájemci o sportovně laděný kombík s logem GT se pak mohou podívat na ceny v následujícím odkazu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.