Ostrý Renault Mégane GT v naftové verzi? Už ho můžete mít

ar5, 7. prosince 2016, 16:40 Google+

Na český trh uvádí francouzský Renault nové vrcholné provedení modelu Mégane. Tím je 165koňový diesel, přičemž s ním je spojena vrcholná výbava GT.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault Mégane GT

Renault Mégane GT | foto: Renault

Sdílejte článek

Zatím sice nevíme, za jak dlouho dosprintuje nový naftový Mégane z nuly na stovku, ale díky výkonu 165 koní a točivém momentu 380 Nm by to mohlo být okolo osmi sekund. Nejvyšší maximální rychlost pak s jistotou překročí magickou dvoustovku. Pokaždé pak počítejte s automatem EDC, manuál se k této verzi nedodává.

Co je ale důležitější, podle výrobce máme čekat odběr nafty okolo 4,6 litru v průměru. O jeden decilitr víc si vezme praktičtější Mégane GT s karoserií kombi. Mimochodem, tenhle motor se dá koupit pouze s výbavou GT, takže nižší stupně výbavy mají smůlu. Zároveň se tak doplnila nabídka, jenž do konce minulého týdne obnášela jen vrcholné GT s benzinovým motorem o výkonu 205 koní.

Díky výbavě GT pak u naftové vrcholné verze čekejme spoustu prvků. Mezi se řadí kupříkladu sportovní podvozek, řiditelná zadní náprava se systémem 4Control, lehký optický sportovní kit karoserie a 17palcová litá kola. Mnohem podstatnější je však cena. Ta začíná u krátké verze na částce 649 900 korun. Za kombi se připlácí 35 tisíc korun, přičemž u obou verzí čekejte v základu extra paket Bose.

Ten jinak stojí 30 tisíc a nabídne lepší audiosystém Bose Surround System, multimediální systém R-Link 2 s navigačním systémem a 8,7palcový dotykový displej. Pokud vás zajímají kompletní ceny, pak navštivte stránky výrobce. Právě zde vám jasně ukáže, kolik korun přesně bude chtít za hatchback. Zájemci o sportovně laděný kombík s logem GT se pak mohou podívat na ceny v následujícím odkazu.

Vytisknout

Diskuze: Ostrý Renault Mégane GT v naftové verzi? Už ho můžete mít

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ford Focus ST X

TEST: Modernizovaný Ford Focus ST X – nejlepší "daily hothatch" na trhu?

HONDA CRF125F

HONDA CRF125F, modelový rok 2023

Porsche Taycan

Nový rekord na Nürburgringu pro Porsche Taycan

HONDA CRF110F

HONDA CRF110F, modelový rok 2023

Nürburgring (Německo)

Podívejte se na sestřih nejzajímavějších momentů ze severní smyčky Nürburgring

Honda CRF50F

Honda CRF50F, modelový rok 2023

ford fiesta

TEST: Ford Fiesta ST-line X – hravý prcek (nejen) do města, který jezdí do 5 l/100km

Toyota Mirai

Toyota se podílí na vývoji užitkových vozů na elektřinu a vodík

peugeot 408

Překvapivá rotující prezentace nového modelu Peugeot 408

on-line prodej

Ceny ojetých aut v červenci výrazněji klesly

NIO ES6

Značka Nio otevře závod v Maďarsku. Auta tam ale vyrábět nebude

lexus es

TEST: Lexus ES 300H F Sport - ostře vypadající limuzína, se kterou je jízda relax

Offroad Obytný speciál Liaz 4×4 300PS

Chtěli byste Offroad obytný speciál Liaz 4×4 300PS? Může být váš

Ilustrační foto

Škoda řeší nový design a růst cen energií

IONITY spolupracuje s OMV a otevřela na dálnici D1 další dvě rychlodobíjecí stanice

Mění Češi názor na auta s elektrickým pohonem?

reklama

Doporučujeme

BMW M4 GTS

Ultimátní M4 GTS není tak úplně limitovanou edicí. V USA stojí doslova ranec

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Překvapivá rotující prezentace nového modelu Peugeot 408

  2. Toyota se podílí na vývoji užitkových vozů na elektřinu a vodík

  3. Honda CRF50F, modelový rok 2023

  4. Podívejte se na sestřih nejzajímavějších momentů ze severní smyčky Nürburgring

  5. Nový rekord na Nürburgringu pro Porsche Taycan

  6. HONDA CRF110F, modelový rok 2023

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud