Známe české ceny i výbavu nového Mini Countryman. Nadšení určitě nevzbudí

ar6, 4. listopadu 2016, 22:07 Google+

Druhé vydání Mini Countryman je historicky největším modelem značky, který by rád konkuroval vozům jako Seat Ateca, BMW X1 nebo Mercedes-Benz GLA. Především ke druhé skupině tíhnou čerstvě zveřejněné české ceny.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mini Countryman druhé generace zná české ceny.

Mini Countryman druhé generace zná české ceny. | foto: MINI

Sdílejte článek

20 centimetrů, to už rozhodně není nezanedbatelné číslo a právě o tolik narostlo nové Mini Countryman. Pozadu nezůstaly ani další rozměry, řeč konkrétních čísel tak uvádí délku 4299 milimetrů, šířku 1822 milimetrů a výšku 1557 milimetrů. To už rozhodně s označením Mini nemá nic společného. Pomyslnou korunu tomu nasazuje zavazadlový prostor, ani ne snad objemem 450 litrů, ale možností připlatit si za lavičku Picnic Bench, pomocí které při stání proměníte Countryman v sedmimístné SUV! Až tak se dokázal britský knedlík během několika let zvětšit. Designově, a to zvenku i zevnitř, se Countryman dočkal výrazné podoby s ostatními modely značky, především pak pětidveřovým hatchbackem. SUV totiž naštěstí nepřebralo zadní světla z Clubmanu, ale právě z hatchbacku.

Hned od počátku bude velice bohatá nabídka pohonných jednotek. Základem je tříválcový Cooper o výkonu 100 kW (136 k) v kombinaci se šestistupňovým manuálem nebo automatem. Cooper S o výkonu 141 kW (192 k) již disponuje čtyřválcovým motorem, šestistupňový manuál pak zaměňuje za osmistupňový automat. Oba zážehové motory mohou být alternativně rovněž vybaveny pohonem všech kol ALL4. Vstup do naftové nabídky připadá na Cooper D o výkonu 110 kW (150 k) se šestistupňovým manuálem nebo osmistupňovým automatem. Cooper SD má 140 kW (190 k), i s volitelnou čtyřkolkou má však vždycky automatický osmikvalt. Cooper D má pohon všech kol též za příplatek. V budoucnu počítá Mini ještě s plug-in hybridem Cooper S E s kombinovaným výkonem 165 kW (224 k) a elektrickým pohonem obou náprav.

Ceník - Mini Countryman

  Standardní výbava
Cooper (100 kW) 664 300 Kč
Cooper AT (100 kW) 712 374 Kč
Cooper ALL4 (100 kW) 716 300 Kč
Cooper AT ALL4 (100 kW) 764 374 Kč
Cooper S (141 kW) 772 200 Kč
Cooper S AT (141 kW) 824 278 Kč
Cooper S ALL4 (141 kW) 825 500 Kč
Cooper S AT ALL4 (141 kW) 877 578 Kč
Cooper D (110 kW) 741 000 Kč
Cooper D AT (110 kW) 793 078 Kč
Cooper D ALL4 (110 kW) 793 000 Kč
Cooper D AT ALL4 (110 kW) 845 078 Kč
Cooper SD (140 kW) 878 800 Kč
Cooper SD ALL4 (140 kW) 930 800 Kč

Základní výbava všech verzí obsahuje šest airbagů, dešťový senzor, nárazový senzor, Isofix pro zadní krajní sedadla, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektrické ovládání oken, manuální klimatizaci, audio Mini Boost se šesti reproduktory a čtyřřádkovým displejem, vstupy USB a Aux-In, Bluetooth, palubní počítač, multifunkční volant, výškově stavitelná přední sedadla, denní svícení nebo 16palcová kola. Provedení Cooper S a SD mají odlišnou masku chladiče, několik chromovaných prvků, dvojitou koncovku výfuku, LED diodami podsvětlenou obruč kruhové středové konzole, sportovní multifunkční kožený volant, sportovní sedadla nebo 17palcová litá kola. Jak je dobrým zvykem, Mini nabízí obrovské možnosti personalizace vozu, a to například formou specifických polepů nebo paketů. Vše je ale za docela tučný příplatek. K prodejům už snad jen dodejme, že objednávky lze skládat od 1. listopadu, první vozy budou k dispozici v průběhu února příštího roku.

Vytisknout

Diskuze: Známe české ceny i výbavu nového Mini Countryman. Nadšení určitě nevzbudí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

reklama

Doporučujeme

Nové BMW řady 5 zná české ceny, první vozy dorazí v únoru.

Nové BMW řady 5 s bohatou výbavou stojí ani ne 1,3 milionu. Kdy dorazí první…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

  2. DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud