Kontroverzní maska nepřijde draho, turbomotory ale Suzuki S-Cross nepotěší

ar6, 20. září 2016, 10:08 Google+

Crossover Suzuki S-Cross se koncem července odhalil ve zmodernizované podobě. Ta přinesla mohutnou chromovanou přední masku, masivnější nárazník nebo jiná přední světla. Pod kapotu navíc zavítaly výhradně přeplňované motory, včetně litrového tříválce. Jaké ceny nastavil český importér?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Na český trh přichází omlazené Suzuki S-Cross.

Na český trh přichází omlazené Suzuki S-Cross. | foto: Suzuki

Sdílejte článek

Anabáze se jménem nejprve SX4, ve druhé generaci SX4 S-Cross a nyní pouze S-Cross nejspíše připomínat nemusíme. Co ale za připomínku stojí, to je nedávný facelift vozu, který úplně proměnil přední část. Chromovaná maska, mohutnější nárazník světla s LED denním svícením vpředu a full-LED technologií vzadu. Dříve tuctový crossover nyní nepřehlédne, otázka ale je, jestli je to dobře. Do kabiny se nastěhoval infotainment se sedmipalcovou obrazovkou, známý i z jiných modelů značky. V základu však čekejte klasický audiosystém. Důležitými položkami jsou také radarový brzdový asistent a adaptivní tempomat, známé už z Balena.

Zdaleka největší změnu však představují pohonné jednotky. Dříve paleta obsahovala atmosférické benzíny a turbodiesely, dnes už již než přeplňovaný motor nedostanete. Novým základem je litrový tříválec BoosterJet o výkonu 82 kW (112 k) v kombinaci s manuální pětistupňovou nebo automatickou šestistupňovou převodovkou. V prvním případě je dostupný i pohon všech kol AllGrip se čtyřmi režimy nastavení. Druhou možnost představuje 1.4 BoosterJet o výkonu 103 kW (140 k) se šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou. V případě ručního řazení je čtyřkolka za příplatek, automat ji má ve standardu. Nechybí ani naftový čtyřválec 1.6 DDiS o výkonu 88 kW (120 k) se šestistupňovou manuální nebo dvouspojkovou automatickou převodovkou. Platí to, co u čtrnáctistovky, manuál má čtyřkolku za příplatek a automat ve standardu.

Technické údaje

  1.0
BoosterJet
1.0
BoosterJet
1.0
BoosterJet
1.4
BoosterJet
1.4
BoosterJet
1.4
BoosterJet
1.6
DDiS
1.6
DDiS
1.6
DDiS
Výkon: 82 kW 82 kW 82 kW 103 kW 103 kW 103 kW 88 kW 88 kW 88 kW
Toč. mom.: 170 Nm 170 Nm 170 Nm 220 Nm 220 Nm 220 Nm 320 Nm 320 Nm 320 Nm
Převod.: 5 MT 6 AT 5 MT 6 MT 6 MT 6 AT 6 MT 6 MT 6 TCSS
Pohon: 4x2 4x2 4x4 4x2 4x4 4x4 4x2 4x4 4x4
Zrychlení: 11,0 s 12,4 s 12,0 s 9,5 s 10,2 s 10,2 s 12,0 s 13,0 s 13,0 s
Rychl.: 180 km/h 170 km/h 175 km/h 200 km/h 200 km/h 200 km/h 180 km/h 175 km/h 175 km/h
Spotřeba: 5,0 l 5,2 l 5,3 l 5,4 l 5,6 l 5,7 l 4,1 l 4,4 l 4,6 l
Délka: 4300 mm
Šířka: 1785 mm
Výška: 1580 mm
Rozvor: 2600 mm
Kufr: 430/1269 l

Vstupní výbava Comfort obsahuje sedm airbagů, asistent rozjezdu do kopce, tempomat s omezovačem rychlosti, úchyty dětských sedaček Isofix a TopTether, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky stavitelná zrcátka, elektrické ovládání předních a zadních oken, manuální klimatizaci, rádio s CD, MP3 a čtyřmi reproduktory, palubní počítač, multifunkční volant, výškově stavitelná přední sedadla, dělená zadní opěradla, zrcátka a kliky v barvě karosérie nebo 16palcová kola s okrasnými kryty.

Ceník - Suzuki S-Cross 2017

  Comfort Premium Elegance
1.0 BoosterJet (82 kW) 409 900 Kč 436 900 Kč ----------
1.0 BoosterJet AT (82 kW) ---------- 479 900 Kč ----------
1.0 BoosterJet 4x4 (82 kW) ---------- 479 900 Kč ----------
1.4 BoosterJet (103 kW) ---------- 469 900 Kč 512 900 Kč
1.4 BoosterJet 4x4 (103 kW) ---------- 512 900 Kč 556 900 Kč
1.4 BoosterJet AT 4x4 (103 kW) ---------- 556 900 Kč 627 900 Kč
1.6 DDiS (88 kW) ---------- 545 900 Kč ----------
1.6 DDiS 4x4 (88 kW) ---------- 589 900 Kč ----------
1.6 DDiS TCSS 4x4 (88 kW) ---------- ---------- 681 900 Kč

Stupeň Premium má navíc světelný a dešťový senzor, elektricky sklopná a vyhřívaná zrcátka, automatickou dvouzónovou klimatizaci, audio Suzuki Smartphone s dotykovou obrazovkou, šesti reproduktory a parkovací kamerou, vyhřívání předních sedadel, polohovatelná zadní opěradla, LED pro denní svícení, LED projektorová světla, full-LED zadní světla, mlhovky, stříbrné střešní ližiny nebo 17palcová litá kola. Nejvyšší linie Elegance přidává radarový brzdový asistent, adaptivní tempomat, parkovací senzory vpředu i vzadu, navigaci, středový reproduktor, hliníkové střešní ližiny nebo 17palcová litá leštěná kola. Provedení 1.4 BoosterJet a 1.6 DDiS s automatem a pohonem všech kol pak mají u nejvyšší výbavy standardně také paket Lux s panoramatickým střešním oknem a koženým čalouněním sedadel a výplní dveří.

Vytisknout

Diskuze: Kontroverzní maska nepřijde draho, turbomotory ale Suzuki S-Cross nepotěší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Dálniční VW Passat R36

Víte, co dělat s dopravní pokutou ze zahraničí? Povíme vám to

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud