Nové Audi Q2 vstupuje do prodeje a součástí něho je speciální edice Edition 1. Ta se ukázala na prvních oficiálních snímcích, přičemž už víme, co vše se ocitne v základní výbavě.
Možná si všimnete podobnosti se značkou Mercedes-Benz, protože i ta své nové modely uvádí v "prvních edicích". Dvoubarevnou karoserii nové Q2ky obohatí loga S Line, vůz dá na obdiv speciální 19" litá kola s designem rotoru, LED světlomety, sportovnější nárazníky, zadní difuzor, mohutnější boční prahy a černě lakované kryty zpětných zrcátek.
Koho zajímá podoba interiéru, bude asi zklamán. Doteď nejsou k dispozici žádné fotografie dotyčné speciální edice. Stačit tak musí informace o tom, že ve výbavě nalezneme obě výškově stavitelná sportovní sedadla s černou a krémovou kůži. Vše doplní sportovní multifunkční volant s logem S Line a podsvícené hliníkové lišty dveřních prahů s nápisem edice.
Dosud není známo, kolik vlastně zákazník zaplatí za novou úvodní edici Audi Q2. Již na začátku září ale Audi začne přijmat první objednávky, tudíž už v tu chvíli budeme všichni vědět přesnou základní cenu. Ta se bude odvíjet od výběru motorizace, přičemž pro Edition 1 budou dostupné všechny známé motory z klasické řady Q2.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.