Fiat Talento odhaluje české ceny, jsou nižší než u Volkswagenu T6

ar6, 6. srpna 2016, 15:13 Google+

Fiat Talento je prakticky totožným sourozencem Renault Trafic, Opelu Vivaro a chystaného Nissanu NV300. Znamená to, že nahrazuje Scudo a zároveň jde proti Volkswagenu T6 nebo Citroënu Jumpy/SpaceTourer. S nimi chce bojovat širokou nabídkou karosářských variant a především také nižší cenou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fiat Talento přichází na český trh.

Fiat Talento přichází na český trh. | foto: Fiat Professional

Sdílejte článek

Jak bylo již několikrát zmíněno, jméno Talento rozhodně není nové, v devadesátých letech se tak jmenovala krátká varianta velkého Fiatu Ducato. Svého většího sourozence z jedné stáje ostatně dodávka připomíná i dnes, na rozdíl od něj má však náskok v palubním komfortu. Zvolit si totiž můžete třeba i nejmodernější infotainment se sedmipalcovou obrazovkou, digitálním rádiem a navigací, který navíc přijde jen na 10 000 korun. Jak bylo naznačeno již v úvodu, své soupeře chce Talento rozdrtit obrovskou variabilitou jednotlivých verzí. U nás Fiat Professional nabízí klasickou dodávku, polokombi, kombi, osobní verzi Panorama a kabinu s prostorem pro nástavbu. Pod kapotou se pak střídají šestnáctistovky MultiJet. S jedním turbem je výkon 88 kW (120 k) a točivý moment 300 Nm, se dvěma 92 kW (125 k) a 320 Nm nebo 107 kW (145 k) a 340 Nm. Převodovka je vždy šestistupňová manuální, twinturbo má také systém stop & start.

Van je dostupný ve variantách L1H1 s délkou 4999 milimetrů, výškou 1971 milimetrů, rozvorem 3098 milimetrů a objemem nákladového prostoru 5,2 m3, L2H1 s délkou 5399 milimetrů, výškou 1971 milimetrů, rozvorem 3498 milimetrů a objemem nákladového prostoru 6,0 m3 a L2H2 s délkou 5399 milimetrů, výškou 2490 milimetrů, rozvorem 3498 milimetrů a objemem nákladového prostoru 8,6 m3. Crew Cab, tedy polokombi, pojme šest cestujících a 3,2 m3 nebo 4,0 m3 nákladu. V prvním případě jde o kombinaci L1H1, ve druhém potom o L2H1. Stejné spojení délky a výšky nabízí i Combi a Panorama se třemi řadami sedadel a nákladovým prostorem 1, respektive 1,8 m3. Verze s prostorem pro nástavbu má na délku 5248 milimetrů a rozvor s hodnotou 3498 milimetrů, nosnost je 1452 kilogramů. Van má nosnost 1074 až 1249 kilogramů, Crew Cab 971 až 1025 kilogramů a Combi a Panorama 924 až 1033 kilogramů.

Ceník - Fiat Talento

  Verze Nosnost Van Crew Cab Combi Panorama Kabina




1.6 MJet (88 kW)




L1H1 981 kg ---------- 531 360 Kč ---------- ---------- ----------
991 kg ---------- 534 240 Kč ---------- ---------- ----------
1074 kg 491 520 Kč ---------- ---------- ---------- ----------
1224 kg 494 400 Kč ---------- ---------- ---------- ----------
L2H1 1025 kg ---------- 544 600 Kč ---------- ---------- ----------
1249 kg 504 760 Kč ---------- ---------- ---------- ----------
1.6 MJet (92 kW)



L1H1




924 kg ---------- ---------- 549 600 Kč 554 400 Kč ----------
971 kg ---------- 546 910 Kč ---------- ---------- ----------
981 kg ---------- 549 790 Kč ---------- ---------- ----------
1019 kg ---------- ---------- ---------- 557 280 Kč ----------
1077 kg 507 070 Kč ---------- ---------- ---------- ----------
1217 kg 509 950 Kč ---------- ---------- ---------- ----------
L2H1 1024 kg ---------- 560 160 Kč ---------- ---------- ----------
1033 kg ---------- ---------- 562 840 Kč 567 640 Kč ----------
1243 kg 520 320 Kč ---------- ---------- ---------- ----------
L2H2 1170 kg 533 280 Kč ---------- ---------- ---------- ----------
L2 1452 kg ---------- ---------- ---------- ---------- 495 360 Kč
1.6 MJet (107 kW) L1H1 924 kg ---------- ---------- 554 400 Kč 559 200 Kč ----------
971 kg ---------- 551 710 Kč ---------- ---------- ----------
981 kg ---------- 554 590 Kč ---------- ---------- ----------
1019 kg ---------- ---------- ---------- 562 080 Kč ----------
1077 kg 511 870 Kč ---------- ---------- ---------- ----------
1217 kg 514 750 Kč ---------- ---------- ---------- ----------

L2H1

1024 kg ---------- 564 960 Kč ---------- ---------- ----------
1033 kg ---------- ---------- 567 640 Kč 572 440 Kč ----------
1243 kg 525 120 Kč ---------- ---------- ---------- ----------
L2H2 1170 kg 538 080 Kč ---------- ---------- ---------- ----------
L2 1452 kg ---------- ---------- ---------- ---------- 500 160 Kč

Poznámka: Uvedené akční ceny jsou bez DPH.

Základní výbava Fiatu Talento Van obsahuje airbag řidiče, nouzové brzdění, systém Traction+, sledování mrtvého úhlu ve sluneční cloně, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, elektrická přední okna, manuální klimatizaci, rádio s MP3 a Bluetooth, multifunkční volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, boční posuvní dveře napravo, zadní dvoukřídlé dveře, LED denní svícení, částečně lakovaný přední nárazník nebo 16palcová ocelová kola. Crew Cab má navíc prakticky jen prosklené boční dveře, respektive panel u řidiče, Talento Kabina pak logicky pozbyla zadních i bočních dveří. Combi má navíc airbag spolujezdce, Isofix pro druhou řadu sedadel, vyhřívané zadní okno se stěračem a prosklené boční panely ve třetí řadě. Panorama má oproti Combi zadní parkovací senzory, světelný a dešťový senzor, kontrolu tlaku v pneumatikách, tempomat s omezovačem rychlosti, zrcátka v barvě karosérie, boční posuvné dveře na straně řidiče, mlhovky nebo 17palcová litá kola.

Vytisknout

Diskuze: Fiat Talento odhaluje české ceny, jsou nižší než u Volkswagenu T6

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Hyundai Tucson PHEV

Test Hyundai Tucson N-Line 1.6 T-GDI PHEV, slibuje 265 koní se spotřebou 1,4 litru

Porsche 911 GT3

Porsche chce obhájit titul na Nürburgringu s vozem 911 GT3 R

Designová skica poodhaluje novou Škodu Enyaq Coupé iV

Šéf odborů Škody promluvil o projektu Trinity

Ilustrační foto

Volkswagen si věří a označil automobilku, které jde po krku

Ford Kuga PHEV

TEST: Ford Kuga PHEV Vignale - nejlepší plug-in hybridní SUV na trhu?

Ilustrační foto

Škoda jede na 66%. Šéf odborů promluvil o příčinách a naznačil možné důsledky

BMW přináší první virtuální pohled na pohon budoucího vozu BMW i Hydrogen NEXT

Konečně průlom? Vodíkový pohon by měl výrazně zlevnit

Panel klimatizace, ilustrační foto

Používání klimatizace v autě. Ať je pomocníkem a ne škůdcem

Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut z roku 1955 se stal nejdražším prodaným automobilem všech dob

Svět má nového nejdražšího veterána. Ferrari pokořil odvěký rival

MG EHS

Závodní premiéra nového MG EHS s výkonem 258 koní

Brabus Marine Shadow 300 Edition One

Brabus nejsou jen nabušené Mercedesy, Shadow 300 Edition One je toho důkazem

Ford Ranger Raptor

Máte zálusk na nového Raptora? Ode dneška si jej můžete objednat či nakonfigurovat

Česká chata na kolech je zajímavou alternativou

Česká chata na kolech je zajímavou alternativou

Prosklená budova ředitelství automobilky Renault v Boulogne-Billancourt

Renault se rozhodl stáhnout z Ruska, ale nechal si zadní vrátka otevřená

Ilustrační foto

Ceny zánovních aut narazily na strop a poprvé za dva roky klesají, ale...

reklama

Doporučujeme

Audi A4 2.0 TDI Sport (2016)

Víte, jak Audi testuje svá auta? Možná vás to dostane

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Používání klimatizace v autě. Ať je pomocníkem a ne škůdcem

  2. Konečně průlom? Vodíkový pohon by měl výrazně zlevnit

  3. TEST: Ford Kuga PHEV Vignale - nejlepší plug-in hybridní SUV na trhu?

  4. Šéf odborů Škody promluvil o projektu Trinity

  5. Volkswagen si věří a označil automobilku, které jde po krku

  6. Test Hyundai Tucson N-Line 1.6 T-GDI PHEV, slibuje 265 koní se spotřebou 1,4 litru

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud