Již brzy se dočkáte testu, v němž jsme podrobili zkoušce prozatímní nejsilnější benzinové provedení nového Volkswagenu Tiguan. Nyní se ale na trh dostává nová varianta s naftovým motorem a dvěma turby.
Konkrétně se jedná o motor 2.0 BiTDI s výkonem 240 koní. Základní cena za vůz však může někomu vyrazit dech. Ačkoliv agregát nabídne špičkový točivý moment 500 Nm a spárován má být výhradně se sedmistupňovou převodovkou DSG, cena okolo 1,1 milionu nepatří k nejmenším.
Standardem naštěstí bude nejvyšší výbava Highline a pohon všech kol 4Motion. Kdo by měl zájem o nového nejsilnějšího Tiguana, nechť si připraví částku 1 129 900 Kč. Tato cenovka přitom atakuje hranici, kde se nachází premiovější konkurence v podobě například BMW X3, byť s horší výbavou.
A právě standardní výbava Tiguana 2.0 BiTDi má být doslova nabušená. V základu hledejme adaptivní tempomat ACC, LED diodové světlomety (bez natáčení), bezklíčové odemykání a startování, digitální přístrojový štít Active Display s úhlopříčkou 12,3 palce anebo litá kola o rozměru 18“. Ani zde nebude majitel ochuzen o příplatky, které jeho nového miláčka učiní velmi drahým klenotem.
V základu totiž stále nebude adaptivní podvozek (27 800 Kč) nebo navigace Discover Media (21 700 Kč). Pokud jste dočetli až sem a stále vás novinka z Německa zajímá, pak můžete již vyplnit svou objednávku, první kusy totiž dorazí ke svým majitelům v průběhu podzimu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.