Již brzy se dočkáte testu, v němž jsme podrobili zkoušce prozatímní nejsilnější benzinové provedení nového Volkswagenu Tiguan. Nyní se ale na trh dostává nová varianta s naftovým motorem a dvěma turby.
Konkrétně se jedná o motor 2.0 BiTDI s výkonem 240 koní. Základní cena za vůz však může někomu vyrazit dech. Ačkoliv agregát nabídne špičkový točivý moment 500 Nm a spárován má být výhradně se sedmistupňovou převodovkou DSG, cena okolo 1,1 milionu nepatří k nejmenším.
Standardem naštěstí bude nejvyšší výbava Highline a pohon všech kol 4Motion. Kdo by měl zájem o nového nejsilnějšího Tiguana, nechť si připraví částku 1 129 900 Kč. Tato cenovka přitom atakuje hranici, kde se nachází premiovější konkurence v podobě například BMW X3, byť s horší výbavou.
A právě standardní výbava Tiguana 2.0 BiTDi má být doslova nabušená. V základu hledejme adaptivní tempomat ACC, LED diodové světlomety (bez natáčení), bezklíčové odemykání a startování, digitální přístrojový štít Active Display s úhlopříčkou 12,3 palce anebo litá kola o rozměru 18“. Ani zde nebude majitel ochuzen o příplatky, které jeho nového miláčka učiní velmi drahým klenotem.
V základu totiž stále nebude adaptivní podvozek (27 800 Kč) nebo navigace Discover Media (21 700 Kč). Pokud jste dočetli až sem a stále vás novinka z Německa zajímá, pak můžete již vyplnit svou objednávku, první kusy totiž dorazí ke svým majitelům v průběhu podzimu.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?