Český ceník Citroënu Jumpy nabízí dva typy karosérie, motorů je hned pět

Třetí vydání Citroënu Jumpy přichází na český trh.
Třetí vydání Citroënu Jumpy přichází na český trh., foto: Citroën
ar6 6. června 2016 3:15
Sdílej:

Nový Citroën Jumpy se poprvé ukázal v průběhu dubna, živé dojmy z české prezentace jste si pak mohli přečíst o uplynulém víkendu. Posledním dílkem do skládačky je tak rozbor českého ceníku, který obsahuje pět motorů, tři délky a dva typy karosérie.

Třetí generace Citroënu Jumpy přijíždí na český trh ve variantách Furgon (2 až 3 místa) a Kombi (2 až 9 míst). Všechny jezdí na modulární platformě EMP2, kterou bude sdílet i osobní SpaceTourer, jehož příchod na trh je naplánován na třetí čtvrtletí letošního roku. A číslo tři charakterizuje nový model s dvojitým šípem i nadále, protože v nabídce budou tři délky karosérie. L1 má 4609 milimetrů, L2 disponuje 4959 milimetry a L3 pak 5309 milimetry. Rozvor náprav má u nejkratší varianty hodnotu 2925 milimetrů, u dalších dvou potom 3275 milimetrů. Všechny varianty spojuje šířka 1920 milimetrů, výška se podle délky a celkové hmotnosti pohybuje mezi 1905 až 1945 milimetry.

Objem nákladového prostoru verze L1 je 4,6 m3, verze L2 má 5,3 m3 a verze L3 6,1 m3. S příplatkovým paketem Moduwork k těmto hodnotám přidejte 0,5 m3. Nejkratší Kombi pojme 140 až 3397 litrů zavazadel, prostřední délka znamená 507 až 3968 litrů a nejdelší varianta má 912 až 4554 litrů. Nejmenší hodnota je se třemi řadami sedadel, největší pouze s místy vpředu. Pod kapotou Jumpy se objeví pouze naftové čtyřválce BlueHDi. Základní má objem 1.6 litru, výkon 95 koní a manuální pětistupňovou převodovku. Výkonnější verze téhož motoru má 115 koní, stop & start a manuální šestistupňovou převodovku. Další jednotky už nabízí dvoulitrový objem, šestistupňovou manuální převodovku a výkon 122 nebo 155 koní (ve druhém případě standardní stop & start). Vrcholem nabídky bude dvoulitr o výkonu 177 koní se šestistupňovým automatem EAT6 a stop & startem.

Technické údaje

  1.6 BlueHDi 1.6 BlueHDi 2.0 BlueHDi 2.0 BlueHDi 2.0 BlueHDi Výkon: 95 k 115 k 122 k 150 k 177 k Toč. moment: 210 Nm 300 Nm 340 Nm 370 Nm 400 Nm Převodovka: 5 MT 6 MT 6 MT 6 MT 6 AT Zrychlení (Furgon/Kombi): 15,5/15,9 s 12,9/13,4 s 13,3/--- s 11,0/11,0 s 10,0/10,1 s Max. rychlost: 145 km/h 160 km/h 170 km/h 170 km/h 170 km/h Spotřeba: 5,5 l/100 km 5,1 l/100 km 5,5 l/100 km 5,3 l/100 km 5,9 l/100 km

Furgon má v základní výbavě přední airbagy, asistent rozjezdu do kopce, tempomat s omezovačem rychlosti, centrální zamykání, manuální ovládání zrcátek, elektrická okna vpředu, přípravu pro rádio, výškově a podélně stavitelný volant, zadní dvoukřídlé dveře s úhlem otevření 180 stupňů, boční posuvné dveře na pravé straně, kotevní oka v podlaze, nelakované nárazníky, kliky a zrcátka nebo 16palcová ocelová kola.

Ceník - Citroën Jumpy

    1.6 BlueHDi(95 k) 1.6 BlueHDi(115 k) 2.0 BlueHDi(122 k) 2.0 BlueHDi(150 k) 2.0 BlueHDi(177 k) L1 Furgon 500 000 Kč 525 000 Kč 555 000 Kč 570 000 Kč ---------- Furgon Plus 540 000 Kč 565 000 Kč 595 000 Kč 610 000 Kč ---------- Kombi 525 000 Kč 550 000 Kč ---------- 595 000 Kč ---------- L2 Furgon 525 000 Kč 550 000 Kč 580 000 Kč 595 000 Kč ---------- Furgon Plus 565 000 Kč 590 000 Kč 620 000 Kč 635 000 Kč ---------- Kombi 550 000 Kč 575 000 Kč ---------- 620 000 Kč ---------- L3 Furgon ---------- ---------- 605 000 Kč 640 000 Kč 702 000 Kč Furgon Plus ---------- ---------- 645 000 Kč 680 000 Kč 742 000 Kč Kombi 575 000 Kč 600 000 Kč ---------- 645 000 Kč ----------

Linie Furgon Plus přidává upozornění na přestávku po dvou hodinách jízdy, dálkové ovládání centrálního zamykání, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, manuální klimatizaci, audiosystém s MP3, Bluetooth a USB, výškově stavitelné sedadlo řidiče s loketní a bederní opěrkou, paket Moduwork a 16palcová ocelová kola s okrasnými kryty. Kombi má oproti standardnímu Furgonu navíc boční a hlavové airbagy vpředu, Isofix pro vnější sedadla druhé a třetí řady, hlídání tlaku v pneumatikách, výškově stavitelné sedadlo řidiče, zadní výklopné prosklené dveře s vyhřívaným oknem a prosklené boční posuvné dveře vpravo.

Témata:
Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.