Český ceník Citroënu Jumpy nabízí dva typy karosérie, motorů je hned pět

ar6, 6. června 2016, 03:15 Google+

Nový Citroën Jumpy se poprvé ukázal v průběhu dubna, živé dojmy z české prezentace jste si pak mohli přečíst o uplynulém víkendu. Posledním dílkem do skládačky je tak rozbor českého ceníku, který obsahuje pět motorů, tři délky a dva typy karosérie.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Třetí vydání Citroënu Jumpy přichází na český trh.

Třetí vydání Citroënu Jumpy přichází na český trh. | foto: Citroën

Sdílejte článek

Třetí generace Citroënu Jumpy přijíždí na český trh ve variantách Furgon (2 až 3 místa) a Kombi (2 až 9 míst). Všechny jezdí na modulární platformě EMP2, kterou bude sdílet i osobní SpaceTourer, jehož příchod na trh je naplánován na třetí čtvrtletí letošního roku. A číslo tři charakterizuje nový model s dvojitým šípem i nadále, protože v nabídce budou tři délky karosérie. L1 má 4609 milimetrů, L2 disponuje 4959 milimetry a L3 pak 5309 milimetry. Rozvor náprav má u nejkratší varianty hodnotu 2925 milimetrů, u dalších dvou potom 3275 milimetrů. Všechny varianty spojuje šířka 1920 milimetrů, výška se podle délky a celkové hmotnosti pohybuje mezi 1905 až 1945 milimetry.

Objem nákladového prostoru verze L1 je 4,6 m3, verze L2 má 5,3 m3 a verze L3 6,1 m3. S příplatkovým paketem Moduwork k těmto hodnotám přidejte 0,5 m3. Nejkratší Kombi pojme 140 až 3397 litrů zavazadel, prostřední délka znamená 507 až 3968 litrů a nejdelší varianta má 912 až 4554 litrů. Nejmenší hodnota je se třemi řadami sedadel, největší pouze s místy vpředu. Pod kapotou Jumpy se objeví pouze naftové čtyřválce BlueHDi. Základní má objem 1.6 litru, výkon 95 koní a manuální pětistupňovou převodovku. Výkonnější verze téhož motoru má 115 koní, stop & start a manuální šestistupňovou převodovku. Další jednotky už nabízí dvoulitrový objem, šestistupňovou manuální převodovku a výkon 122 nebo 155 koní (ve druhém případě standardní stop & start). Vrcholem nabídky bude dvoulitr o výkonu 177 koní se šestistupňovým automatem EAT6 a stop & startem.

Technické údaje

  1.6 BlueHDi 1.6 BlueHDi 2.0 BlueHDi 2.0 BlueHDi 2.0 BlueHDi
Výkon: 95 k 115 k 122 k 150 k 177 k
Toč. moment: 210 Nm 300 Nm 340 Nm 370 Nm 400 Nm
Převodovka: 5 MT 6 MT 6 MT 6 MT 6 AT
Zrychlení (Furgon/Kombi): 15,5/15,9 s 12,9/13,4 s 13,3/--- s 11,0/11,0 s 10,0/10,1 s
Max. rychlost: 145 km/h 160 km/h 170 km/h 170 km/h 170 km/h
Spotřeba: 5,5 l/100 km 5,1 l/100 km 5,5 l/100 km 5,3 l/100 km 5,9 l/100 km

Furgon má v základní výbavě přední airbagy, asistent rozjezdu do kopce, tempomat s omezovačem rychlosti, centrální zamykání, manuální ovládání zrcátek, elektrická okna vpředu, přípravu pro rádio, výškově a podélně stavitelný volant, zadní dvoukřídlé dveře s úhlem otevření 180 stupňů, boční posuvné dveře na pravé straně, kotevní oka v podlaze, nelakované nárazníky, kliky a zrcátka nebo 16palcová ocelová kola.

Ceník - Citroën Jumpy

    1.6 BlueHDi
(95 k)
1.6 BlueHDi
(115 k)
2.0 BlueHDi
(122 k)
2.0 BlueHDi
(150 k)
2.0 BlueHDi
(177 k)
L1 Furgon 500 000 Kč 525 000 Kč 555 000 Kč 570 000 Kč ----------
Furgon Plus 540 000 Kč 565 000 Kč 595 000 Kč 610 000 Kč ----------
Kombi 525 000 Kč 550 000 Kč ---------- 595 000 Kč ----------
L2 Furgon 525 000 Kč 550 000 Kč 580 000 Kč 595 000 Kč ----------
Furgon Plus 565 000 Kč 590 000 Kč 620 000 Kč 635 000 Kč ----------
Kombi 550 000 Kč 575 000 Kč ---------- 620 000 Kč ----------
L3 Furgon ---------- ---------- 605 000 Kč 640 000 Kč 702 000 Kč
Furgon Plus ---------- ---------- 645 000 Kč 680 000 Kč 742 000 Kč
Kombi 575 000 Kč 600 000 Kč ---------- 645 000 Kč ----------

Linie Furgon Plus přidává upozornění na přestávku po dvou hodinách jízdy, dálkové ovládání centrálního zamykání, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, manuální klimatizaci, audiosystém s MP3, Bluetooth a USB, výškově stavitelné sedadlo řidiče s loketní a bederní opěrkou, paket Moduwork a 16palcová ocelová kola s okrasnými kryty. Kombi má oproti standardnímu Furgonu navíc boční a hlavové airbagy vpředu, Isofix pro vnější sedadla druhé a třetí řady, hlídání tlaku v pneumatikách, výškově stavitelné sedadlo řidiče, zadní výklopné prosklené dveře s vyhřívaným oknem a prosklené boční posuvné dveře vpravo.

Vytisknout

Diskuze: Český ceník Citroënu Jumpy nabízí dva typy karosérie, motorů je hned pět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

reklama

Doporučujeme

Ford přemýšlí nad ostřejší verzí Focusu RS. Víme o ní první podrobnosti - anotační foto

Ford přemýšlí nad ostřejší verzí Focusu RS. Víme o ní první podrobnosti

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud