Volkswagen uvádí na trh Touran R-Line, nechá si za něj dobře zaplatit

Volkswagen uvádí na trh Touran R-Line a vrcholný dvoulitr TDI.
Volkswagen uvádí na trh Touran R-Line a vrcholný dvoulitr TDI., foto: Volkswagen
ar6 23. dubna 2016 04:00
Sdílej:

Nabídka Volkswagenu Touran se na českém trhu pomalu rozrůstá. Zatím posledními novinkami jsou verze R-Line, upravující exteriér i interiér, a vrcholný naftový dvoulitr TDI.

Začít můžeme u dvoulitrového turbodieselu s výkonem 190 koní a točivým momentem 400 Nm, řadící se ve své kategorii mezi absolutní špičku. Jednotka bude dostupná pouze ve spojení se šestistupňovým dvouspojkovým automatem DSG, s nímž akceleruje z 0 na 100 km/h za 8,2 sekundy, dosáhne maximálně na 220 km/h a spotřebuje jen 4,7 l/100 km.

Nabídka výbavových linií pro tento motor začíné až u té špičkové s označením Highline. Ta za cenu nejméně 749 900 korun nabídne mimo jiné adaptivní tempomat s asistentem Front Assist a funkcí nouzového brzdění City, 16palcová litá kola, mlhovky, multifunkční volant obšitý kůží nebo audiosystém Composition Media s 6,5palcovým barevným displejem, přehrávačem CD/MP3, osmi reproduktory, handsfree Bluetooth, čtečkou paměťových karet SD a vstupy USB/Aux-in.

Druhou novinkou je sportovně laděná verze R-Line. Tu poznáte podle nových nárazníků, 17- či 18palcových litých kol, rozšířených lesklých černých prahů, stříbrných eloxovaných střešních ližin a log R-Line na bocích a předních dveřích. Uvnitř jsou komfortní sedadla vpředu čalouněná tkaninou Race, titanově černé čalounění stropu, ozdobné obložení na přístrojové desce a ve výplních předních dveří, textilní podlahové rohože s šedým prošíváním, hliníkové prahové lišty vpředu, pedály z ušlechtilé oceli nebo multifunkční kožený volant. Cena s novým turbodieselem je minimálně 852 900 korun.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.