Volkswagen uvádí na trh Touran R-Line, nechá si za něj dobře zaplatit

Volkswagen uvádí na trh Touran R-Line a vrcholný dvoulitr TDI.
Volkswagen uvádí na trh Touran R-Line a vrcholný dvoulitr TDI., foto: Volkswagen
ar6 23. dubna 2016 04:00
Sdílej:

Nabídka Volkswagenu Touran se na českém trhu pomalu rozrůstá. Zatím posledními novinkami jsou verze R-Line, upravující exteriér i interiér, a vrcholný naftový dvoulitr TDI.

Začít můžeme u dvoulitrového turbodieselu s výkonem 190 koní a točivým momentem 400 Nm, řadící se ve své kategorii mezi absolutní špičku. Jednotka bude dostupná pouze ve spojení se šestistupňovým dvouspojkovým automatem DSG, s nímž akceleruje z 0 na 100 km/h za 8,2 sekundy, dosáhne maximálně na 220 km/h a spotřebuje jen 4,7 l/100 km.

Nabídka výbavových linií pro tento motor začíné až u té špičkové s označením Highline. Ta za cenu nejméně 749 900 korun nabídne mimo jiné adaptivní tempomat s asistentem Front Assist a funkcí nouzového brzdění City, 16palcová litá kola, mlhovky, multifunkční volant obšitý kůží nebo audiosystém Composition Media s 6,5palcovým barevným displejem, přehrávačem CD/MP3, osmi reproduktory, handsfree Bluetooth, čtečkou paměťových karet SD a vstupy USB/Aux-in.

Druhou novinkou je sportovně laděná verze R-Line. Tu poznáte podle nových nárazníků, 17- či 18palcových litých kol, rozšířených lesklých černých prahů, stříbrných eloxovaných střešních ližin a log R-Line na bocích a předních dveřích. Uvnitř jsou komfortní sedadla vpředu čalouněná tkaninou Race, titanově černé čalounění stropu, ozdobné obložení na přístrojové desce a ve výplních předních dveří, textilní podlahové rohože s šedým prošíváním, hliníkové prahové lišty vpředu, pedály z ušlechtilé oceli nebo multifunkční kožený volant. Cena s novým turbodieselem je minimálně 852 900 korun.

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?