Porsche 911 se dvěma turby zná české ceny, pořádně Vám provětrá peněženku

ar6, 10. října 2015, 17:55 Google+

Přeplňovaný šestiválec v útrobách Porsche 911 je pro zaryté petrolheady jak červený hadr na býka. Tak jako s každou změnou se však i s novým motorem budou muset smířit, kór když nedávná modernizace míří také k českým prodejcům.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Kabriolet je také dostupný jako Carrera S, omlazené Porsche 911.

Kabriolet je také dostupný jako Carrera S, omlazené Porsche 911. | foto: Porsche

Sdílejte článek

Vzhledové změny nejsou nikterak rozsáhlé, když zahrnují přepracovaná světla a nárazníky na obou koncích karosérie, nový tvar klik dveří a nasávací otvor motoru s vertikálními lamelami. Uvnitř je nový volant o průměru 375 mm (GT má průměr o 15 mm menší), ale především multimediální systém PCM se sedmipalcovými dotykovým displejem, navigací, rozhraním Apple CarPlay a Wi-Fi hotspotem. V uzavíratelné schránce mezi předními sedadly je místo pro dobíjení mobilního telefonu.

Vzadu uložený třílitrový šestiválec s dvojicí turbodmychadel dává v provedení Carrera 370 koní při 6500 ot./min a 450 Nm mezi 1700 - 5000 ot./min, Carrera S má dokonce 420 koní a 500 Nm ve stejném rozsahu otáček. Prostřednictvím sedmistupňové manuální nebo dvouspojkové automatické převodovky PDK jsou poháněna zadní kola. Carrera s manuálem je na sto kilometrech za 4,6 sekundy a rozjede se na 295 km/h, Carrera S zdolá 100 km/h za 4,3 sekundy a rozjede se na 308 km/h. Automat je o 0,2 sekundy rychlejší, ale 2 km/h na maximální rychlosti pomalejší. Otevřené provedení v provedení Carrera akceleruje za 4,8 sekundy a rozjede se na 292 km/h, Carrera S tyto hodnoty vylepšuje na 4,5 sekundy a 306 km/h. Pro automat platí to stejné jako u kupé. Zároveň je dostupný paket Sport Chrono, který u 911 Carrera Cabriolet a 911 Carrera S/Carrera S Cabriolet mimo jiné vylepšuje zrychlení o 0,2 sekundy. Dále je jeho součástí třeba volant s voličem jízdních režimů Normal, Sport, Sport Plus a Individual.

img-responsive

Na průřezu autem je dobře vidět nový šestiválec se dvěma turby, omlazené Porsche 911. | foto: Porsche

Součástí standardní výbavy je také o 10 mm snížený podvozek PASM, jenž je v rámci příplatků kombinovatelný s natáčecí zadní nápravou a hydraulickým zvedacím systém. Ten dokáže zvýšit světlou výšku o 40 mm během pěti sekund. Premiéru v 911 slaví bezpečnostní asistenty v čele s adaptivním tempomatem, hlídáním mrtvých úhlů a udržováním rychlosti prostřednictvím automatických brzd.

Carrera s manuálem přijde nového majitele na 2 743 000 korun, Carrera S potom na 3 139 000 korun. Automat znamená příplatek 103 000 korun, otevřená karosérie 365 000 korun.

Vytisknout

Diskuze: Porsche 911 se dvěma turby zná české ceny, pořádně Vám provětrá peněženku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

reklama

Doporučujeme

Subaru Levorg

JÍZDNÍ DOJMY: Subaru Levorg vstoupilo na český trh. Jezdí parádně a je levnější…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud