Porsche 911 se dvěma turby zná české ceny, pořádně Vám provětrá peněženku

Kabriolet je také dostupný jako Carrera S, omlazené Porsche 911.
Kabriolet je také dostupný jako Carrera S, omlazené Porsche 911., foto: Porsche
ar6 10. října 2015 17:55
Sdílej:

Přeplňovaný šestiválec v útrobách Porsche 911 je pro zaryté petrolheady jak červený hadr na býka. Tak jako s každou změnou se však i s novým motorem budou muset smířit, kór když nedávná modernizace míří také k českým prodejcům.

Vzhledové změny nejsou nikterak rozsáhlé, když zahrnují přepracovaná světla a nárazníky na obou koncích karosérie, nový tvar klik dveří a nasávací otvor motoru s vertikálními lamelami. Uvnitř je nový volant o průměru 375 mm (GT má průměr o 15 mm menší), ale především multimediální systém PCM se sedmipalcovými dotykovým displejem, navigací, rozhraním Apple CarPlay a Wi-Fi hotspotem. V uzavíratelné schránce mezi předními sedadly je místo pro dobíjení mobilního telefonu.

Vzadu uložený třílitrový šestiválec s dvojicí turbodmychadel dává v provedení Carrera 370 koní při 6500 ot./min a 450 Nm mezi 1700 - 5000 ot./min, Carrera S má dokonce 420 koní a 500 Nm ve stejném rozsahu otáček. Prostřednictvím sedmistupňové manuální nebo dvouspojkové automatické převodovky PDK jsou poháněna zadní kola. Carrera s manuálem je na sto kilometrech za 4,6 sekundy a rozjede se na 295 km/h, Carrera S zdolá 100 km/h za 4,3 sekundy a rozjede se na 308 km/h. Automat je o 0,2 sekundy rychlejší, ale 2 km/h na maximální rychlosti pomalejší. Otevřené provedení v provedení Carrera akceleruje za 4,8 sekundy a rozjede se na 292 km/h, Carrera S tyto hodnoty vylepšuje na 4,5 sekundy a 306 km/h. Pro automat platí to stejné jako u kupé. Zároveň je dostupný paket Sport Chrono, který u 911 Carrera Cabriolet a 911 Carrera S/Carrera S Cabriolet mimo jiné vylepšuje zrychlení o 0,2 sekundy. Dále je jeho součástí třeba volant s voličem jízdních režimů Normal, Sport, Sport Plus a Individual.

Součástí standardní výbavy je také o 10 mm snížený podvozek PASM, jenž je v rámci příplatků kombinovatelný s natáčecí zadní nápravou a hydraulickým zvedacím systém. Ten dokáže zvýšit světlou výšku o 40 mm během pěti sekund. Premiéru v 911 slaví bezpečnostní asistenty v čele s adaptivním tempomatem, hlídáním mrtvých úhlů a udržováním rychlosti prostřednictvím automatických brzd.

Carrera s manuálem přijde nového majitele na 2 743 000 korun, Carrera S potom na 3 139 000 korun. Automat znamená příplatek 103 000 korun, otevřená karosérie 365 000 korun.

Témata:
Stalo se
Ze světa
Matteo Doretto

Tragédie před startem Polské rally: Ital Matteo Doretto (†21) zemřel při testovací jízdě

Před začátkem 81. ročníku Polské rally došlo k tragické události. Jednadvacetiletý italský jezdec Matteo Doretto, juniorský mistr Itálie pro rok 2024, zahynul při nehodě během soukromého testu. Podle dostupných informací jeho vůz narazil do stromu poté, co sjel ze silnice.

Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.