Ještě o prázdninách se Alfa 4C dala objednat za necelých 1,3 milionu korun. Koncem září ale Italové zveřejnili ceny také pro otevřené provedení a spolu s ním byl upraven ceník uzavřené varianty italského sporťáku. A ke spokojenosti zákazníků to nebude.
Obě karosářské varianty používají k pohonu přeplňovaný čtyřválec 1.75 TBi o výkonu 240 koní s točivým momentem 350 Nm, který přes dvouspojkovou automatickou převodovku pohání zadní kola. Kupé i dvoumístný Spider akcelerují na 100 km/h za 4,5 sekundy a maximální rychlost je 258 km/h v případě kupé, respektive 257 km/h v případě modelu s plátěnou střechou.
Již v úvodu bylo řečeno, že změna ceny u uzavřeného provedení potěší málokoho. Vyskládat na stůl za něj nyní totiž musíte 1 800 000 korun, což je oproti dřívějšku rozdíl půl milionu. 4C Spider je o dalších 260 000 korun dražší.
Co tedy za 1,8 milionu dostanete?Za své peníze dostanete kromě prvotřídních jízdních zážitků také přední airbagy, tempomat, elektrická přední okna, TFT displej, manuální klimatizaci, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, audiosystém Alpine, zadní parkovací senzory nebo 17palcová kola vpředu a 18palcová kola vzadu. Kupé má navíc Bi-LED přední světla s kontroverzními karbonovými kryty, zatímco Spider dostal bi-xenony s čirým překrytím. I u něj si však za LEDky s karbonovými kryty můžete připlatit, a to plných 85 000 korun (40 000 světla a 45 000 kryty). Díky otevřenému modelu se do nabídky dostal nádherný žlutý lak Prototipo za 17 000 korun. Kompletní ceník naleznete zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.