Alfa uvádí na trh 4C Spider, kupé výrazně zdražilo

ar6, 7. října 2015, 10:13 Google+

Ještě o prázdninách se Alfa 4C dala objednat za necelých 1,3 milionu korun. Koncem září ale Italové zveřejnili ceny také pro otevřené provedení a spolu s ním byl upraven ceník uzavřené varianty italského sporťáku. A ke spokojenosti zákazníků to nebude.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Obě karosářské varianty používají k pohonu přeplňovaný čtyřválec 1.75 TBi o výkonu 240 koní s točivým momentem 350 Nm, který přes dvouspojkovou automatickou převodovku pohání zadní kola. Kupé i dvoumístný Spider akcelerují na 100 km/h za 4,5 sekundy a maximální rychlost je 258 km/h v případě kupé, respektive 257 km/h v případě modelu s plátěnou střechou.

Již v úvodu bylo řečeno, že změna ceny u uzavřeného provedení potěší málokoho. Vyskládat na stůl za něj nyní totiž musíte 1 800 000 korun, což je oproti dřívějšku rozdíl půl milionu. 4C Spider je o dalších 260 000 korun dražší.

Co tedy za 1,8 milionu dostanete?

Za své peníze dostanete kromě prvotřídních jízdních zážitků také přední airbagy, tempomat, elektrická přední okna, TFT displej, manuální klimatizaci, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, audiosystém Alpine, zadní parkovací senzory nebo 17palcová kola vpředu a 18palcová kola vzadu. Kupé má navíc Bi-LED přední světla s kontroverzními karbonovými kryty, zatímco Spider dostal bi-xenony s čirým překrytím. I u něj si však za LEDky s karbonovými kryty můžete připlatit, a to plných 85 000 korun (40 000 světla a 45 000 kryty). Díky otevřenému modelu se do nabídky dostal nádherný žlutý lak Prototipo za 17 000 korun. Kompletní ceník naleznete zde.

Vytisknout

Diskuze: Alfa uvádí na trh 4C Spider, kupé výrazně zdražilo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

reklama

Doporučujeme

Nové sportovní BMW X4 M40i

BMW představuje „eMkovou“ verzi SUV X4, stejný motor dostane i chystaná M2

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud