Obě karosářské varianty používají k pohonu přeplňovaný čtyřválec 1.75 TBi o výkonu 240 koní s točivým momentem 350 Nm, který přes dvouspojkovou automatickou převodovku pohání zadní kola. Kupé i dvoumístný Spider akcelerují na 100 km/h za 4,5 sekundy a maximální rychlost je 258 km/h v případě kupé, respektive 257 km/h v případě modelu s plátěnou střechou.
Již v úvodu bylo řečeno, že změna ceny u uzavřeného provedení potěší málokoho. Vyskládat na stůl za něj nyní totiž musíte 1 800 000 korun, což je oproti dřívějšku rozdíl půl milionu. 4C Spider je o dalších 260 000 korun dražší.
Co tedy za 1,8 milionu dostanete?
Za své peníze dostanete kromě prvotřídních jízdních zážitků také přední airbagy, tempomat, elektrická přední okna, TFT displej, manuální klimatizaci, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, audiosystém Alpine, zadní parkovací senzory nebo 17palcová kola vpředu a 18palcová kola vzadu. Kupé má navíc Bi-LED přední světla s kontroverzními karbonovými kryty, zatímco Spider dostal bi-xenony s čirým překrytím. I u něj si však za LEDky s karbonovými kryty můžete připlatit, a to plných 85 000 korun (40 000 světla a 45 000 kryty). Díky otevřenému modelu se do nabídky dostal nádherný žlutý lak Prototipo za 17 000 korun. Kompletní ceník naleznete zde.