Škoda již po dvanácté podporuje Tour de France

Škoda se stává sponzorem Tour de France již po dvanácté
Škoda se stává sponzorem Tour de France již po dvanácté, foto: Škoda Auto
ar3 1. července 2015 23:46
Sdílej:

Partnerství Škoda a Tour de France trvá již od roku 2004 a ani letošní rok nebude výjimka. Škoda pro organizátory připravila ohromnou flotilu vozů včetně vozidla pro samotného ředitele závodu.

Škoda Auto je známá pro svou příkladnou podporu sportovních akcí a sportu obecně. Mezi sporty, které se od mladoboleslavské automobilky těší největší podpoře se řadí cyklistika. Není vůbec čemu se divit. Byla to přeci výroba jízdních kol které se zprvu věnovali Václav Laurin a Václav Klement.

Škoda je s Tour de France spojena již od roku 2004 a ani letos tomu nebude jinak. K dispozici budou mít organizátoři závodu flotilu čítající na 250 vozů (Superb a Octavia Combi) s okřídleným šípem ve znaku. Ty budou sloužit jako vozy doprovodné, lékařská vozidla - „Hospitality“ a reklamní karavana před pelotonem - „Caravanne Publicitaire“.

Třešinkou na dortu je pak vůz, který je určený pro roli ředitelského vozu (tzv. Red Car). Této role se ujme nová Škoda Superb v červeném laku Corida. Vůz bude k dispozici řediteli celého závodu - Christiana Prudhommea. „Na nový Superb se velice těším. Tento automobil nabízí ještě více místa než již velice prostorný předchůdce a vypadá skutečně skvěle – dokonalý ředitelský vůz,“ říká Prudhomme.

102. ročník Tour de France v letošním roce se skládá z 21 etap o celkové délce 3 360 kilometrů. Závod startuje 4. července časovkou v nizozemském Utrechtu. 26. července projedou závodníci cílem na slavném pařížském bulváru Champs-Elysées.

 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.