Partnerství Škoda a Tour de France trvá již od roku 2004 a ani letošní rok nebude výjimka. Škoda pro organizátory připravila ohromnou flotilu vozů včetně vozidla pro samotného ředitele závodu.
Škoda Auto je známá pro svou příkladnou podporu sportovních akcí a sportu obecně. Mezi sporty, které se od mladoboleslavské automobilky těší největší podpoře se řadí cyklistika. Není vůbec čemu se divit. Byla to přeci výroba jízdních kol které se zprvu věnovali Václav Laurin a Václav Klement.
Škoda je s Tour de France spojena již od roku 2004 a ani letos tomu nebude jinak. K dispozici budou mít organizátoři závodu flotilu čítající na 250 vozů (Superb a Octavia Combi) s okřídleným šípem ve znaku. Ty budou sloužit jako vozy doprovodné, lékařská vozidla - „Hospitality“ a reklamní karavana před pelotonem - „Caravanne Publicitaire“.
Třešinkou na dortu je pak vůz, který je určený pro roli ředitelského vozu (tzv. Red Car). Této role se ujme nová Škoda Superb v červeném laku Corida. Vůz bude k dispozici řediteli celého závodu - Christiana Prudhommea. „Na nový Superb se velice těším. Tento automobil nabízí ještě více místa než již velice prostorný předchůdce a vypadá skutečně skvěle – dokonalý ředitelský vůz,“ říká Prudhomme.
102. ročník Tour de France v letošním roce se skládá z 21 etap o celkové délce 3 360 kilometrů. Závod startuje 4. července časovkou v nizozemském Utrechtu. 26. července projedou závodníci cílem na slavném pařížském bulváru Champs-Elysées.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.