Volkswagen Service Quality Award 2015: Ocenění pro nejlepší servisní služby

ar5, 11. června 2015, 13:36 Google+

Volkswagen uděluje svým servisním partnerům každoročně prestižní ocenění Volkswagen Service Quality Award (VSQA) za nejvyšší kvalitu v oblasti servisních služeb. Držiteli ocenění VSQA 2015 v České republice se na základě výsledků hodnocení spokojenosti zákazníků staly společnosti Auto Jarov a OLFIN Car.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen

Volkswagen | foto: Volkswagen CR

Sdílejte článek

V rámci Konference After Sales 2015, která se uskutečnila dne 21. května 2015, byla předána českým servisním partnerům značky Volkswagen ocenění za kvalitu servisu VSQA 2015. Absolutním vítězem letošního, v pořadí již osmého ročníku soutěže kvality servisních služeb VSQA 2015 v České republice se stala společnost Auto Jarov s.r.o. z Prahy 3. Oceněna byla rovněž společnost OLFIN Car s.r.o. z Hradce Králové, která vykázala v roce 2014 nejlepší zlepšení v hodnocení spokojenosti zákazníků.

„Ocenění VSQA jsou velmi důležitá pro naše servisní partnery i jejich zákazníky. Motivovaní prodejci si uvědomují význam kvality servisu pro úspěch naší značky i jejich společnost a neustále pracují na zvyšování úrovně svých servisních služeb, protože jen tak lze získat spokojeného zákazníka, který zůstane věrný své značce,“ říká Jan Špinar, vedoucí servisních služeb Porsche Česká republika s.r.o.

Kvalita servisních služeb patří mezi hlavní pilíře, na nichž Volkswagen staví svoji úspěšnou růstovou strategii. Volkswagen Service Quality Award je již řadu let důležitým nástrojem pro zvyšování kvality servisních služeb a zároveň je prestižním oceněním pro nejúspěšnější servisní partnery.

Ocenění VSQA za kvalitu servisních služeb jsou udělována od roku 2008 a každoročně je vyhlašována stovka nejlepších servisních partnerů značky Volkswagen v Evropě, Rusku a Turecku. Servisní partneři, jimž se podaří dostat do této skupiny nejlepších třikrát, jsou zařazeni do Síně slávy VSQA („VSQA Hall of Fame“). Mezi kritéria hodnocení patří četnost opakovaných oprav a celková spokojenost zákazníků.

Žebříčky servisních partnerů jsou v rámci soutěže VSQA sestavovány na základě výsledků hodnocení spokojenosti zákazníků za celý uplynulý rok, přičemž v případě České republiky získávají ocenění dva servisní partneři, kteří jsou zařazeni na seznam 100 nejlepších servisních partnerů značky Volkswagen – jeden vítěz v absolutním hodnocení („Top Scorer“) a servisní partner s nejvyšším meziročním zlepšením („Best Improver“).

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Service Quality Award 2015: Ocenění pro nejlepší servisní služby

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

reklama

Doporučujeme

DKV

DKV neočekává v létě výraznější nárůst cen pohonných hmot

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud