Rafael Nadal zůstává celosvětovým ambasadorem značky Kia

Kia
Kia, foto: Kia Motors
ar3 4. května 2015 12:39
Sdílej:

Rafael Nadal a Kia Motors prodlužují úspěšnou spolupráci až do roku 2020. Tenista bude tváří značky Kia v celosvětových reklamních a mediálních kampaních

Společnost Kia Motors prodloužila smlouvu se španělskou tenisovou superstar Rafaelem (Rafa) Nadalem, který bude dalších pět let pokračovat v roli celosvětového ambasadora této korejské automobilové značky. Nadal, který doposud ve své kariéře vyhrál 14 grandslamových turnajů, spolupracuje se značkou Kia od roku 2006.

Nové partnerství znamená, že Rafa bude pokračovat v propagaci mladistvých a dynamických hodnot značky včetně jejích modelů po celém světě. 28letý Rafael Nadal se bude i nadále objevovat v celosvětových reklamních kampaních v televizi, tisku i sociálních médiích a pomůže propagovat značku Kia svou účastí na mezinárodních turnajích, včetně grandslamového Australian Open (Kia je hlavním sponzorem) a velkých mezinárodních automobilových veletrhů.

Během dosavadních devíti let spolupráce se španělský tenista zúčastnil několika akcí po celém světě, včetně osobní účasti v celé řadě napínavých videí, nejnovější video nazvané ‘Making of Kia X-Car’ https://www.facebook.com/video.php?v=10153093472453189&video, natočených automobilkou Kia, či prodeje svého modelu pro_cee’d na charitativní účely.

Rafael Nadal vlétl do světového tenisu jako raketa, když mezi profesionály debutoval v roce 2001 v pouhých 15 letech. Do svých 20. narozenin stihl na okruhu ATP vyhrát 10 turnajů, což v otevřené éře nemá obdoby, a na svém kontě má už více než 720 vítězných utkání. Zatím posledním grandslamem, na kterém nenašel přemožitele, bylo loňské French Open, a právě tímto titulem se zařadil na dělené druhé místo celé tenisové historie v počtu vyhraných grandslamových turnajů ve dvouhře.

Témata:
Kia
Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.