Rafael Nadal a Kia Motors prodlužují úspěšnou spolupráci až do roku 2020. Tenista bude tváří značky Kia v celosvětových reklamních a mediálních kampaních
Společnost Kia Motors prodloužila smlouvu se španělskou tenisovou superstar Rafaelem (Rafa) Nadalem, který bude dalších pět let pokračovat v roli celosvětového ambasadora této korejské automobilové značky. Nadal, který doposud ve své kariéře vyhrál 14 grandslamových turnajů, spolupracuje se značkou Kia od roku 2006.
Nové partnerství znamená, že Rafa bude pokračovat v propagaci mladistvých a dynamických hodnot značky včetně jejích modelů po celém světě. 28letý Rafael Nadal se bude i nadále objevovat v celosvětových reklamních kampaních v televizi, tisku i sociálních médiích a pomůže propagovat značku Kia svou účastí na mezinárodních turnajích, včetně grandslamového Australian Open (Kia je hlavním sponzorem) a velkých mezinárodních automobilových veletrhů.
Během dosavadních devíti let spolupráce se španělský tenista zúčastnil několika akcí po celém světě, včetně osobní účasti v celé řadě napínavých videí, nejnovější video nazvané ‘Making of Kia X-Car’ https://www.facebook.com/video.php?v=10153093472453189&video, natočených automobilkou Kia, či prodeje svého modelu pro_cee’d na charitativní účely.
Rafael Nadal vlétl do světového tenisu jako raketa, když mezi profesionály debutoval v roce 2001 v pouhých 15 letech. Do svých 20. narozenin stihl na okruhu ATP vyhrát 10 turnajů, což v otevřené éře nemá obdoby, a na svém kontě má už více než 720 vítězných utkání. Zatím posledním grandslamem, na kterém nenašel přemožitele, bylo loňské French Open, a právě tímto titulem se zařadil na dělené druhé místo celé tenisové historie v počtu vyhraných grandslamových turnajů ve dvouhře.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?